CALCAGNO, Monica
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 8.687
NA - Nord America 6.568
AS - Asia 2.722
SA - Sud America 128
OC - Oceania 18
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 14
AF - Africa 10
Totale 18.147
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 6.460
IT - Italia 4.112
PL - Polonia 2.190
CN - Cina 1.790
SG - Singapore 462
UA - Ucraina 411
DE - Germania 363
IE - Irlanda 303
GB - Regno Unito 285
SE - Svezia 236
FI - Finlandia 223
HK - Hong Kong 179
FR - Francia 172
BR - Brasile 113
TR - Turchia 112
RU - Federazione Russa 108
CA - Canada 100
BE - Belgio 83
ID - Indonesia 42
CH - Svizzera 39
BA - Bosnia-Erzegovina 33
KR - Corea 29
NL - Olanda 22
AT - Austria 21
ES - Italia 19
VN - Vietnam 18
RS - Serbia 16
AU - Australia 15
EU - Europa 13
IN - India 13
IR - Iran 12
BG - Bulgaria 10
IL - Israele 10
CZ - Repubblica Ceca 9
UZ - Uzbekistan 7
DK - Danimarca 6
MX - Messico 6
RO - Romania 6
AR - Argentina 5
BD - Bangladesh 5
KG - Kirghizistan 5
LT - Lituania 5
MY - Malesia 5
ZA - Sudafrica 5
AZ - Azerbaigian 4
HR - Croazia 4
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 4
PH - Filippine 4
CO - Colombia 3
HU - Ungheria 3
JP - Giappone 3
LB - Libano 3
NZ - Nuova Zelanda 3
OM - Oman 3
PK - Pakistan 3
PY - Paraguay 3
GR - Grecia 2
IQ - Iraq 2
NO - Norvegia 2
TH - Thailandia 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AL - Albania 1
AM - Armenia 1
BO - Bolivia 1
CL - Cile 1
CR - Costa Rica 1
DZ - Algeria 1
EC - Ecuador 1
EG - Egitto 1
JO - Giordania 1
KZ - Kazakistan 1
LV - Lettonia 1
MT - Malta 1
NP - Nepal 1
PR - Porto Rico 1
PT - Portogallo 1
SC - Seychelles 1
SO - Somalia 1
TN - Tunisia 1
TW - Taiwan 1
VE - Venezuela 1
Totale 18.147
Città #
Warsaw 2.179
Woodbridge 972
Chandler 785
Jacksonville 686
Ann Arbor 657
Venezia 633
Dublin 284
Singapore 278
Houston 274
Mestre 220
Fairfield 211
Jinan 207
Nanjing 205
Ashburn 204
Venice 203
Hong Kong 179
Milan 179
Boardman 174
Shenyang 171
Dearborn 149
Guangzhou 144
Wilmington 135
Beijing 134
Padova 110
Hebei 103
Seattle 103
Izmir 98
Boston 86
Council Bluffs 76
Toronto 76
Rome 75
Princeton 74
Mülheim 73
Nanchang 72
Changsha 70
Brussels 69
New York 68
Tianjin 67
Cambridge 63
Zhengzhou 62
Hangzhou 58
Andover 57
Taizhou 56
San Mateo 52
Taiyuan 49
Haikou 48
Ningbo 48
Treviso 46
Jiaxing 44
Verona 43
Redwood City 40
Jakarta 39
Fuzhou 38
Battaglia Terme 36
London 33
Sarajevo 32
Turin 32
Saint Petersburg 29
Bari 25
Bologna 24
Bremen 24
Vicenza 23
Florence 22
Trieste 22
Kunming 21
Naples 21
Udine 21
Tricesimo 20
Los Angeles 18
San Diego 18
Scafati 18
Recoaro Terme 16
Trento 16
Ottawa 15
Des Moines 14
Palermo 14
Shanghai 14
Catania 13
Dong Ket 13
Genoa 13
Jesolo 13
Mirano 13
São Paulo 13
Angri 12
Chioggia 12
Napoli 12
Torino 12
Carbonera 11
Castelfranco Veneto 11
Helsinki 11
Marino 11
Munich 11
Pagani 11
Washington 11
Brescia 10
Cesiomaggiore 10
Hefei 10
Lecce 10
Phoenix 10
Beograd 9
Totale 12.016
Nome #
INTERPRETING INNOVATION. Design Creativity Art 885
Towards Design Thinking as a Management Practice: A Learning Experiment in Teaching Innovation 552
History, dilemmas and hopes of Venice as a creative city 547
Il sistema delle mostre d’arte in Italia: attori, linguaggi e processi di costruzione del valore 507
Narrare terre di mezzo. Managament arte design 488
The Artist-entrepreneur Acting as a Gatekeeper in the Realm of Art 488
Traces of entrepreneurship in the artistic context 474
Cultural Entrepreneurship in Creative Atmoshperes 470
Traces of entrepreneurship in the artistic context 435
CONSUMO CULTURALE "DI MASSA" e nuove forme di offerta: il caso Linea d'Ombra 405
Designing the interactions in the museum 393
Writing and reading innovative organizations. An empirical research on vertical dance 378
Organizational learning in the context of performing arts 353
Reimagining the design in the middle earth: From design driven innovation to design boosted cultural heritage 336
Artisti e imprese fra mito e realtà. Riflessioni per l’uso 324
Open innovation and sustainable value in cultural productions 319
Measuring interactions and involvement in a cultural context 313
The archive as a cognitive artefact. An analysis of the complex relationship between culture and business 305
Manifattura evoluta nel radical fashion. Un percorso tra tecnologia, artigianato e networking 303
L’evoluzione del concetto di vantaggio competitivo negli studi di strategic management 292
Crafting cultural clusters. Looking at cultural enterpreneurship to make sense of creativity-led development 290
Struggles and Triggers in a Design Thinking journey 290
"Approdare alla ricerca attraverso l'innovazione" 287
BEND BUT DON’T BREAK: A CASE STUDY ON THE CO-CREATING STRATEGY OF A CULTURAL ENTREPRENEURIAL PROCESS 275
Mercati reali vs mercati virtuali? Uscire dalla crisi ripensando gli spazi della relazione con il consumatore 265
Rhetoric And Practice Of Cultural Districts As A Model Of Governance: Empirical Evidence From North-Eastern Italy 264
Bend but don’t break: a case study on the cultural entrepreneurial process in the publishing industry 258
Struggles as triggers in a design‐thinking journey 258
VANTAGGIO COMPETITIVO 255
BEING ENTREPRENEURS THROUGH ORGANIZATIONAL PRACTICES: SOME EMPIRICAL EVIDENCE FROM THE PERFORMING ARTS 250
Cultura delle complementarità e vantaggio competitivo: il caso Linea d'ombra 237
Evolution toward fit in cultural organizations 234
Dynamic capabilities at work: a case from the art industry 232
Progettazione e sviluppo di nuovi prodotti. Verso nuove architetture di integrazione delle conoscenze: modularità, piattaforme, strategie multiprogetto 228
Cultural entrepreneurship and creative atmospheres 223
Dynamics of modularity. A critical approach 219
IL DIALOGO (IM)POSSIBILE TRA MOSTRE E MUSEI COME ESPRESSIONE DEL MADE IN ITALY 217
Rhetoric and practice of cultural districts as a model of governance: Empirical evidence from the Veneto region 217
Going back to the roots of entrepreneurship: empirical evidences from the practice of dance 211
TEMPORAL DIMENSIONS IN ARTISTIC ENTREPRENEURSHIP 202
L'innovazione nelle produzioni culturali: il rapporto con il fruitore 194
Lead retailer. Dal processo culturale alla logica di servizio 192
Competitive advantage: from the Environmental Models to the New Research Approaches 191
Dynamic capabilities tra routine e sistemi d'azione 188
Analisi della filiera produttiva del comparto dell'occhialeria 186
Innovation 186
New trends in cultural markets. The process of valure creation in the Linea d'Ombra case study 184
Sistemi di produzione e contesti nazionali. Gestione della produzione e vantaggi competitivi: i casi Sèleco e Mivar 176
IL PROCESSO PRODUTTIVO 175
Organizzare il cambiamento nei musei: il caso della Fondazione Querini Stampalia 169
“Innovating in cultural industries: products, processes, places” 157
Multiproject strategy, projects diversity and managerial practices in SMEs. Evidence from a case study 154
Nuove forme d’interazione nella fruizione di prodotti culturali 154
Nuovi linguaggi e contesti di fruizione nelle produzioni culturali 153
Safeguarding the Intangibles through Innovation 150
Trend emergenti nelle produzioni artistiche. Logiche partecipate e creazione del valore 148
Nuove logiche di progettazione: architetture modulari e strategie multiprogetto 148
IL PROCESSO PRODUTTIVO 144
Un'indagine sul profilo del visitatore di mostre evento. Brescia 2004-2005 132
Modularity and new approaches to product innovation. European route? 131
Progettazione e gestione dei sistemi produttivi 131
L'innovazione nelle produzioni culturali. Prime riflessioni 129
A Twisted Pair: Solitude and Network Centrality as Creativity Drivers 123
Venezia in equilibrio tra contraddizioni e opportunità 122
Rigenerare investendo in cultura 121
Epistemic and Practical Ignorance in Cultural Projects. A Vice-Theoretic Account 114
Cultural institutions struggling for relevance: the story of changes at an Italian Foundation 112
"Le performing arts nel segno dell'innovazione" 111
Il valore del contesto da luogo di produzione a spazio di cultura 111
Trend emergenti nelle produzioni culturali: una prospettiva europea 106
Nuovi linguaggi per la produzione di conoscenza. Evidenze dal mondo delle produzioni culturali 103
La sperimentazione nei processi di produzione teatrale 103
Osservazione e pratiche delle esperienze artistiche: questione di etichette organizzative 103
"Postfazione" 97
Making sense of heritage in the periphery of a cultural city. Exploring spaces as places of identity and participation. 40
Creative Work and Entrepreneurial Creativity 38
Reflecting on how artists-entrepreneurs make sense of the complexity of their double role 27
Making sense of “heritage” from the bottom-up. An exploration of the places and spaces of Marghera (Venice) 23
Using design to change management education: radical innovation vs entertaining facelift 18
Making sense of “heritage” from the bottom-up. An exploration of the places and spaces of Marghera (Venice, Italy) 5
Strategie d'impresa e forme di organizzazione della produzione nel settore della microelettronica di consumo in Italia 1
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20201.121 0 0 0 0 0 0 0 411 174 251 180 105
2020/20212.551 154 45 167 174 349 195 137 171 173 426 330 230
2021/20222.462 240 301 262 457 164 56 108 96 69 143 339 227
2022/20232.282 142 125 72 361 267 553 46 125 271 54 197 69
2023/20241.285 86 59 85 77 119 215 136 94 99 59 127 129
2024/20251.267 39 76 214 211 169 120 340 98 0 0 0 0
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