CALCAGNO, Monica
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 8.846
NA - Nord America 6.726
AS - Asia 2.967
SA - Sud America 302
AF - Africa 19
OC - Oceania 19
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 14
Totale 18.893
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 6.604
IT - Italia 4.180
PL - Polonia 2.193
CN - Cina 1.819
SG - Singapore 579
UA - Ucraina 413
DE - Germania 367
IE - Irlanda 303
GB - Regno Unito 290
BR - Brasile 271
HK - Hong Kong 248
SE - Svezia 237
FI - Finlandia 228
FR - Francia 193
RU - Federazione Russa 138
TR - Turchia 114
CA - Canada 107
BE - Belgio 84
ID - Indonesia 43
CH - Svizzera 40
BA - Bosnia-Erzegovina 33
KR - Corea 30
ES - Italia 25
NL - Olanda 23
AT - Austria 21
IN - India 18
VN - Vietnam 18
AU - Australia 16
RS - Serbia 16
IR - Iran 14
EU - Europa 13
IL - Israele 11
MX - Messico 11
AR - Argentina 10
BG - Bulgaria 10
CZ - Repubblica Ceca 9
JP - Giappone 9
BD - Bangladesh 8
CO - Colombia 8
UZ - Uzbekistan 7
ZA - Sudafrica 7
DK - Danimarca 6
LT - Lituania 6
RO - Romania 6
IQ - Iraq 5
KG - Kirghizistan 5
MY - Malesia 5
PH - Filippine 5
PT - Portogallo 5
AZ - Azerbaigian 4
EC - Ecuador 4
EE - Estonia 4
HR - Croazia 4
LB - Libano 4
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 4
NO - Norvegia 4
PK - Pakistan 4
PY - Paraguay 4
HU - Ungheria 3
NZ - Nuova Zelanda 3
OM - Oman 3
BO - Bolivia 2
CL - Cile 2
EG - Egitto 2
GR - Grecia 2
MA - Marocco 2
NP - Nepal 2
TH - Thailandia 2
TN - Tunisia 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AL - Albania 1
AM - Armenia 1
BS - Bahamas 1
CI - Costa d'Avorio 1
CR - Costa Rica 1
DZ - Algeria 1
GA - Gabon 1
HN - Honduras 1
JO - Giordania 1
KZ - Kazakistan 1
LV - Lettonia 1
MT - Malta 1
NG - Nigeria 1
PR - Porto Rico 1
SA - Arabia Saudita 1
SC - Seychelles 1
SO - Somalia 1
TW - Taiwan 1
VE - Venezuela 1
Totale 18.893
Città #
Warsaw 2.182
Woodbridge 972
Chandler 785
Jacksonville 686
Ann Arbor 657
Venezia 633
Singapore 298
Dublin 284
Houston 274
Hong Kong 248
Mestre 220
Venice 213
Fairfield 211
Ashburn 210
Jinan 207
Nanjing 206
Milan 195
Boardman 175
Shenyang 171
Dearborn 149
Beijing 145
Guangzhou 144
Wilmington 135
Padova 110
Hebei 103
Seattle 103
Izmir 98
Boston 87
Council Bluffs 86
Rome 79
Toronto 78
Princeton 74
Mülheim 73
Nanchang 72
New York 72
Changsha 70
Brussels 69
Tianjin 67
Cambridge 63
Zhengzhou 62
Hangzhou 58
Andover 57
Taizhou 56
San Mateo 52
Taiyuan 49
Treviso 49
Haikou 48
Ningbo 48
Verona 46
Jiaxing 44
Jakarta 40
Redwood City 40
Fuzhou 38
Battaglia Terme 36
London 34
Sarajevo 32
Turin 32
Bologna 29
Saint Petersburg 29
Los Angeles 27
São Paulo 26
Bari 25
Hefei 25
North Bergen 25
Bremen 24
Florence 24
Naples 24
Vicenza 23
Trieste 22
Kunming 21
The Dalles 21
Udine 21
Tricesimo 20
San Diego 18
Scafati 18
Recoaro Terme 16
Trento 16
Genoa 15
Ottawa 15
Des Moines 14
Palermo 14
Shanghai 14
Catania 13
Dong Ket 13
Jesolo 13
Mirano 13
Moscow 13
Munich 13
Angri 12
Chioggia 12
Dallas 12
Napoli 12
Torino 12
Carbonera 11
Castelfranco Veneto 11
Helsinki 11
Marino 11
Pagani 11
Phoenix 11
Washington 11
Totale 12.266
Nome #
INTERPRETING INNOVATION. Design Creativity Art 904
Towards Design Thinking as a Management Practice: A Learning Experiment in Teaching Innovation 559
History, dilemmas and hopes of Venice as a creative city 557
Il sistema delle mostre d’arte in Italia: attori, linguaggi e processi di costruzione del valore 516
The Artist-entrepreneur Acting as a Gatekeeper in the Realm of Art 501
Narrare terre di mezzo. Managament arte design 496
Traces of entrepreneurship in the artistic context 479
Cultural Entrepreneurship in Creative Atmoshperes 479
Traces of entrepreneurship in the artistic context 444
CONSUMO CULTURALE "DI MASSA" e nuove forme di offerta: il caso Linea d'Ombra 411
Designing the interactions in the museum 404
Writing and reading innovative organizations. An empirical research on vertical dance 383
Organizational learning in the context of performing arts 361
Reimagining the design in the middle earth: From design driven innovation to design boosted cultural heritage 342
Artisti e imprese fra mito e realtà. Riflessioni per l’uso 333
Open innovation and sustainable value in cultural productions 325
Measuring interactions and involvement in a cultural context 316
The archive as a cognitive artefact. An analysis of the complex relationship between culture and business 311
Manifattura evoluta nel radical fashion. Un percorso tra tecnologia, artigianato e networking 310
Crafting cultural clusters. Looking at cultural enterpreneurship to make sense of creativity-led development 306
L’evoluzione del concetto di vantaggio competitivo negli studi di strategic management 302
"Approdare alla ricerca attraverso l'innovazione" 301
Struggles and Triggers in a Design Thinking journey 295
BEND BUT DON’T BREAK: A CASE STUDY ON THE CO-CREATING STRATEGY OF A CULTURAL ENTREPRENEURIAL PROCESS 290
VANTAGGIO COMPETITIVO 283
Mercati reali vs mercati virtuali? Uscire dalla crisi ripensando gli spazi della relazione con il consumatore 273
Bend but don’t break: a case study on the cultural entrepreneurial process in the publishing industry 273
Rhetoric And Practice Of Cultural Districts As A Model Of Governance: Empirical Evidence From North-Eastern Italy 268
BEING ENTREPRENEURS THROUGH ORGANIZATIONAL PRACTICES: SOME EMPIRICAL EVIDENCE FROM THE PERFORMING ARTS 266
Struggles as triggers in a design‐thinking journey 262
Cultura delle complementarità e vantaggio competitivo: il caso Linea d'ombra 246
Cultural entrepreneurship and creative atmospheres 244
Dynamic capabilities at work: a case from the art industry 238
Evolution toward fit in cultural organizations 238
Progettazione e sviluppo di nuovi prodotti. Verso nuove architetture di integrazione delle conoscenze: modularità, piattaforme, strategie multiprogetto 237
Rhetoric and practice of cultural districts as a model of governance: Empirical evidence from the Veneto region 225
Dynamics of modularity. A critical approach 224
Going back to the roots of entrepreneurship: empirical evidences from the practice of dance 223
IL DIALOGO (IM)POSSIBILE TRA MOSTRE E MUSEI COME ESPRESSIONE DEL MADE IN ITALY 223
TEMPORAL DIMENSIONS IN ARTISTIC ENTREPRENEURSHIP 219
Competitive advantage: from the Environmental Models to the New Research Approaches 201
Dynamic capabilities tra routine e sistemi d'azione 198
L'innovazione nelle produzioni culturali: il rapporto con il fruitore 198
Analisi della filiera produttiva del comparto dell'occhialeria 196
Lead retailer. Dal processo culturale alla logica di servizio 194
Innovation 191
New trends in cultural markets. The process of valure creation in the Linea d'Ombra case study 188
Organizzare il cambiamento nei musei: il caso della Fondazione Querini Stampalia 182
IL PROCESSO PRODUTTIVO 180
Sistemi di produzione e contesti nazionali. Gestione della produzione e vantaggi competitivi: i casi Sèleco e Mivar 178
“Innovating in cultural industries: products, processes, places” 161
Multiproject strategy, projects diversity and managerial practices in SMEs. Evidence from a case study 160
Nuovi linguaggi e contesti di fruizione nelle produzioni culturali 160
Nuove forme d’interazione nella fruizione di prodotti culturali 155
Safeguarding the Intangibles through Innovation 155
Trend emergenti nelle produzioni artistiche. Logiche partecipate e creazione del valore 155
Nuove logiche di progettazione: architetture modulari e strategie multiprogetto 152
IL PROCESSO PRODUTTIVO 151
Modularity and new approaches to product innovation. European route? 139
Progettazione e gestione dei sistemi produttivi 139
A Twisted Pair: Solitude and Network Centrality as Creativity Drivers 137
Un'indagine sul profilo del visitatore di mostre evento. Brescia 2004-2005 135
L'innovazione nelle produzioni culturali. Prime riflessioni 135
Rigenerare investendo in cultura 131
Cultural institutions struggling for relevance: the story of changes at an Italian Foundation 130
Venezia in equilibrio tra contraddizioni e opportunità 126
Epistemic and Practical Ignorance in Cultural Projects. A Vice-Theoretic Account 120
"Le performing arts nel segno dell'innovazione" 115
Il valore del contesto da luogo di produzione a spazio di cultura 113
Trend emergenti nelle produzioni culturali: una prospettiva europea 111
Osservazione e pratiche delle esperienze artistiche: questione di etichette organizzative 111
"Postfazione" 108
Nuovi linguaggi per la produzione di conoscenza. Evidenze dal mondo delle produzioni culturali 107
La sperimentazione nei processi di produzione teatrale 106
Making sense of heritage in the periphery of a cultural city. Exploring spaces as places of identity and participation. 67
Creative Work and Entrepreneurial Creativity 52
Reflecting on how artists-entrepreneurs make sense of the complexity of their double role 45
Making sense of “heritage” from the bottom-up. An exploration of the places and spaces of Marghera (Venice) 35
Using design to change management education: radical innovation vs entertaining facelift 30
Making sense of “heritage” from the bottom-up. An exploration of the places and spaces of Marghera (Venice, Italy) 26
Organizing through and for the urban space. Experiencing of and reflecting on Marghera (mainland Venice) 23
Strategie d'impresa e forme di organizzazione della produzione nel settore della microelettronica di consumo in Italia 13
Totale 19.276
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020105 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 105
2020/20212.551 154 45 167 174 349 195 137 171 173 426 330 230
2021/20222.462 240 301 262 457 164 56 108 96 69 143 339 227
2022/20232.282 142 125 72 361 267 553 46 125 271 54 197 69
2023/20241.285 86 59 85 77 119 215 136 94 99 59 127 129
2024/20252.014 39 76 214 211 169 120 340 171 205 193 208 68
Totale 19.276