MAURACHER, Christine
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 5.831
EU - Europa 4.882
AS - Asia 2.203
SA - Sud America 23
AF - Africa 11
OC - Oceania 10
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 5
Totale 12.965
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 5.742
IT - Italia 2.070
CN - Cina 1.656
PL - Polonia 646
GB - Regno Unito 339
UA - Ucraina 337
DE - Germania 317
SE - Svezia 284
IE - Irlanda 265
FI - Finlandia 223
SG - Singapore 213
FR - Francia 99
TR - Turchia 99
CA - Canada 89
RU - Federazione Russa 83
HK - Hong Kong 77
BE - Belgio 35
AT - Austria 32
KR - Corea 22
CH - Svizzera 21
ID - Indonesia 21
BR - Brasile 19
ES - Italia 19
LT - Lituania 19
IN - India 16
IR - Iran 16
GR - Grecia 14
NL - Olanda 14
JP - Giappone 11
PK - Pakistan 11
AU - Australia 10
RO - Romania 10
IL - Israele 9
PH - Filippine 9
VN - Vietnam 9
UZ - Uzbekistan 8
BG - Bulgaria 7
BY - Bielorussia 6
HU - Ungheria 6
PT - Portogallo 6
SI - Slovenia 6
BJ - Benin 5
DK - Danimarca 5
LB - Libano 5
MY - Malesia 4
NP - Nepal 4
CZ - Repubblica Ceca 3
EU - Europa 3
HR - Croazia 3
NO - Norvegia 3
TH - Thailandia 3
TW - Taiwan 3
ZA - Sudafrica 3
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 2
BD - Bangladesh 2
CI - Costa d'Avorio 2
CL - Cile 2
EC - Ecuador 2
MD - Moldavia 2
SA - Arabia Saudita 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AL - Albania 1
EG - Egitto 1
GE - Georgia 1
IS - Islanda 1
KW - Kuwait 1
LU - Lussemburgo 1
LV - Lettonia 1
MC - Monaco 1
RS - Serbia 1
Totale 12.965
Città #
Woodbridge 975
Chandler 694
Warsaw 623
Jacksonville 589
Ann Arbor 406
Fairfield 315
Houston 293
Dublin 263
Ashburn 249
Venezia 225
Seattle 194
Nanjing 184
Jinan 183
Shenyang 169
Mestre 153
Boardman 145
Singapore 134
New York 132
Wilmington 127
Dearborn 124
Beijing 118
Hebei 117
Milan 110
Des Moines 97
Cambridge 94
Izmir 87
Venice 84
Boston 79
San Mateo 76
Changsha 74
Mülheim 68
Tianjin 68
Princeton 67
Hangzhou 65
Zhengzhou 64
Guangzhou 62
Hong Kong 61
Haikou 59
Toronto 57
Nanchang 56
Taizhou 55
Ningbo 54
Rome 54
Taiyuan 54
Verona 50
Jiaxing 46
Fuzhou 41
Andover 30
Recoaro Terme 29
Brussels 28
Redwood City 27
Saint Petersburg 26
Padova 25
Salerno 25
Florence 23
Pontedera 22
Bremen 20
Los Angeles 19
Vilnius 18
Battaglia Terme 17
Trieste 17
Kunming 16
Treviso 15
Turin 15
Vienna 15
Washington 15
Chioggia 14
Montebelluna 14
Olivehurst 13
Norwalk 12
Ottawa 12
San Diego 12
Abano Terme 11
Bassano Del Grappa 11
Berlin 11
Camponogara 11
Edinburgh 11
Jakarta 11
London 11
Napoli 11
Paris 11
Polska 11
Seoul 11
Cittadella 10
Loughborough 10
Surabaya 10
Amsterdam 9
Bologna 9
Dallas 9
Fremont 9
Leawood 9
Shindorinishi 9
Altamura 8
Chions 8
Galzignano 8
Jesolo 8
Lanzo d'Intelvi 8
Latiano 8
Spinea 8
Aracaju 7
Totale 8.841
Nome #
Wine tourism quality perception and customer satisfaction reliability: the Italian Prosecco District 614
Italian market of organic wine: a survey on production system characteristics and marketing strategies 514
How Product Attributes and Consumer Characteristics Influence the WTP, Resulting in a Higher Price Premium for Organic Wine 476
An overview of the biodynamic wine sector 451
Digital marketing strategies in the Italian wine sector 367
Unpacking the dynamic nature of Geographical Indications (GIs): a longitudinal study on Prosecco as a territorial brand 287
Consumers' Willingness to Pay for Quality and Safety in Clams 283
Customer satisfaction per l'innovazione dell'enoturismo in Veneto. Effetti delle nuove forme di integrazione turistica 276
Factors influencing the use of e-commerce in agri-food sector: An analysis of Italian consumers 276
Il ruolo del paesaggio agrario nell'offerta turistica del Veneto 270
Consumer perception of different species and presentation forms of fish: An empirical analysis in Italy 269
Configuration challenges for the “Made in Italy” Agrifood industry 268
Characteristics of production and consumption of organic trout in Italy 235
Determinants in wine tourism destination choice. The case of Conegliano-Valdobbiadene Prosecco area 233
Le politiche per l’agricoltura biologica in Veneto 232
Analysing wine demand with artificial neural network 231
Configuration challenges for the “Made in Italy” Agri-food Industry 221
Segmentazione della domanda di vino in Italia mediante mappe di Kohonen 208
Controlled Designation of Origin versus Table Wines: a Demand Segmentation in Italy by Kohonen Maps 201
Consumer preferences regarding the introduction of new organic products. The case of the Mediterranean sea bass (Dicentrarchus labrax) in Italy 201
Agroalimentare e turismo nel Veneto: interazioni e sinergie 198
Italian wine demand segmentation 198
Analisi delle determinanti della domanda di prodotti biologici. Aspetti teorici ed evidenze empiriche 197
Analysing food expenditure using demographic variables: microdata evidence from Italy 192
Consumer and food safety of aquacultural products 186
Food safety and demographic variables: the case of BSE in Italy 182
Analysis of food consumption in Europe via time series clustering 180
Consumers’ perception of Prosecco wine packaging: A pilot study in Padua and Milan 180
Una valutazione economica degli ecosistemi marini e un’analisi di scenario economico al 2020 178
Poverty and transition: the case of Bulgaria 177
Communication Through Visual Contents: Instagram Use in The Wineries’ Strategies 177
Analyzing Wine Demand with Artificial Neural Network 173
I Consumi Dei Prodotti Ittici Delle Famiglie Italiane: il ruolo delle variabili socio-economiche 171
Consumer's preferences in the wine system 171
La domanda di vino malvasia e le variabili sociodemografiche 168
Consumers’ Willingness to Pay for Organic Trout 168
Qualità e sicurezza nel consumo del prodotto vongola 166
Risk perception of Italian consumers during the BSE shock: the role of the media 160
Il marketing nel sistema agroalimentare tra impresa e struttura di relazioni 159
Socio-demographic factors and online shopping for food and beverage: an analysis of Italian consumers 154
Fish production and the management of natural resources: the role of aquaculture for economic-environmental sustainability 148
Italian Consumption of wild and farm fish: estimation of demand and elasticity 147
The new Common Fisheries Policy and protection of Mediterranean fishing 141
Struttura ed evoluzione delle esportazioni italiane di vino da tavola e a denominazione di origine 138
Sviluppo del settore ittico veneto mediante gli strumenti comunitari SFOP e FEP 138
Il ruolo dei finanziamenti per lo sviluppo del settore ittico nel Veneto 135
Indagine sul consumo di prodotti ittici nell'Alto Adriatico 127
Il settore ittico: aspetti strutturali e problematiche 127
Una valutazione tecnico-economica del comparto veneto della vongola 126
Le strade del vino nella provincia di Treviso 125
Indicatori economico-ambientali per lo sviluppo sostenibile della pesca in laguna veneta. 125
Qualità del paesaggio e fruizione turistico-ricreativa delle valli da pesca della laguna di Venezia 122
Sviluppo sostenibile ed efficienza economica nel settore ittico 122
Indagine esplorativa sul consumo di prodotto ittico in Alto-Adige 121
Il ruolo delle tipicità agroalimentari nella diversificazione dell'offerta turistica 121
I contratti di rete del settore agroalimentare 120
La vallicoltura nella laguna veneta tra passato e presente. Aspetti storici, sociali, di economia ed estimo dei territori vallivi in ambiente lagunare 119
Nuove tipologie di impresa nel settore ittico. Aspetti legislativi e di mercato 117
Dalla catena del valore le chiavi per le decisioni strategiche nelle filiere della pesca 115
Il consumo di branzino biologico: un’indagine esplorativa in Veneto 115
Communication through visual contents: Instagram use in the wineries’ strategies 112
Il contratto di rete nel settore agroalimentare 111
I PECO e l’UE: verso la convergenza alimentare? Un modello dinamico a componenti d’errore 109
Indicatori economico-ambientali per lo sviluppo sostenibile della pesca in laguna Veneta. 109
Tipicità e convergenza alimentare dei PECO 108
Prospects and challenges for development of organic fish farming in Italy 107
Exploring the intersection between Geographical Indications and Sustainable Wine Tourism: the case of le Colline del Prosecco di Conegliano e Valdobbiadene 102
INDICATORI DI SOSTENIBILITÀ ECONOMICA, AMBIENTALE E SOCIALE DELLA PESCA NELL’ALTO ADRIATICO. 99
Italian Consumer Attitudes Towards Small Pelagic Fish 96
Female entrepreneurship in the wine sector: the role of family and identity in Italian small and medium wineries strategies 57
I modelli di business per il biologico in Veneto 43
Towards the twin transition in the agri-food sector? Framing the current debate on sustainability and digitalisation 17
Spreading the gains from geographical indications: A longitudinal study on the extension of the Prosecco GI 9
Totale 13.276
Categoria #
all - tutte 34.027
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 34.027


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20201.339 0 0 0 241 119 181 120 206 121 160 127 64
2020/20212.313 314 126 90 51 320 157 166 98 151 272 381 187
2021/20222.262 257 244 189 320 241 24 37 108 38 220 345 239
2022/20232.125 147 126 89 216 249 535 122 164 228 44 161 44
2023/20241.349 64 64 113 96 148 221 110 120 80 53 146 134
2024/2025343 61 88 161 33 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 13.276