MAURACHER, Christine
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 6.175
EU - Europa 5.429
AS - Asia 2.970
SA - Sud America 206
AF - Africa 21
OC - Oceania 13
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 5
AN - Antartide 1
Totale 14.820
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 6.064
IT - Italia 2.374
CN - Cina 1.741
PL - Polonia 653
SG - Singapore 614
DE - Germania 369
GB - Regno Unito 359
UA - Ucraina 340
SE - Svezia 295
IE - Irlanda 267
HK - Hong Kong 256
FI - Finlandia 252
BR - Brasile 182
FR - Francia 139
RU - Federazione Russa 115
TR - Turchia 105
CA - Canada 101
BE - Belgio 40
ID - Indonesia 39
IN - India 37
AT - Austria 36
NL - Olanda 30
ES - Italia 25
CH - Svizzera 24
KR - Corea 23
LT - Lituania 21
IR - Iran 19
VN - Vietnam 19
JP - Giappone 16
PK - Pakistan 16
GR - Grecia 15
AU - Australia 13
BD - Bangladesh 11
PH - Filippine 11
IL - Israele 10
RO - Romania 10
PT - Portogallo 9
AR - Argentina 8
MX - Messico 8
UZ - Uzbekistan 8
BG - Bulgaria 7
BY - Bielorussia 6
HU - Ungheria 6
SI - Slovenia 6
BJ - Benin 5
DK - Danimarca 5
LB - Libano 5
NO - Norvegia 5
NP - Nepal 5
TH - Thailandia 5
TW - Taiwan 5
VE - Venezuela 5
ZA - Sudafrica 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
CZ - Repubblica Ceca 4
MY - Malesia 4
SA - Arabia Saudita 4
CL - Cile 3
EC - Ecuador 3
EU - Europa 3
HR - Croazia 3
KZ - Kazakistan 3
LV - Lettonia 3
MA - Marocco 3
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 2
AL - Albania 2
CI - Costa d'Avorio 2
GH - Ghana 2
IQ - Iraq 2
JM - Giamaica 2
MD - Moldavia 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
AQ - Antartide 1
AZ - Azerbaigian 1
BO - Bolivia 1
CO - Colombia 1
DZ - Algeria 1
EE - Estonia 1
EG - Egitto 1
GE - Georgia 1
GY - Guiana 1
IS - Islanda 1
JO - Giordania 1
KE - Kenya 1
KG - Kirghizistan 1
KW - Kuwait 1
LU - Lussemburgo 1
MC - Monaco 1
MM - Myanmar 1
OM - Oman 1
PE - Perù 1
RS - Serbia 1
SY - Repubblica araba siriana 1
TN - Tunisia 1
UY - Uruguay 1
Totale 14.820
Città #
Woodbridge 975
Chandler 694
Warsaw 627
Jacksonville 589
Ann Arbor 406
Fairfield 315
Singapore 313
Houston 293
Ashburn 266
Dublin 266
Hong Kong 230
Venezia 225
Seattle 195
Jinan 186
Nanjing 184
Shenyang 169
Mestre 155
Milan 150
Boardman 147
New York 135
Wilmington 128
Beijing 125
Dearborn 124
Hebei 117
Venice 109
Des Moines 97
Cambridge 95
Izmir 87
Boston 80
Council Bluffs 79
Rome 76
San Mateo 76
Changsha 75
Mülheim 68
Tianjin 68
Guangzhou 67
Princeton 67
Hangzhou 65
The Dalles 64
Zhengzhou 64
Verona 61
Haikou 59
Toronto 59
Nanchang 56
Taizhou 55
Ningbo 54
Taiyuan 54
Jiaxing 46
Padova 43
Fuzhou 41
Munich 33
Brussels 32
Turin 32
Andover 30
Recoaro Terme 29
North Bergen 28
Redwood City 27
Saint Petersburg 26
Salerno 25
Hefei 24
Los Angeles 24
Florence 23
Jakarta 22
Pontedera 22
Bremen 20
Treviso 20
Turku 18
Vilnius 18
Battaglia Terme 17
London 17
Ottawa 17
Trieste 17
Dallas 16
Kunming 16
Vienna 16
Helsinki 15
Moscow 15
Palermo 15
Washington 15
Bologna 14
Chioggia 14
Montebelluna 14
Amsterdam 13
Olivehurst 13
Berlin 12
Chicago 12
Columbus 12
Norwalk 12
Paris 12
San Diego 12
Abano Terme 11
Bari 11
Bassano Del Grappa 11
Camponogara 11
Edinburgh 11
Napoli 11
Polska 11
Seoul 11
Cittadella 10
Loughborough 10
Totale 9.656
Nome #
Wine tourism quality perception and customer satisfaction reliability: the Italian Prosecco District 640
Italian market of organic wine: a survey on production system characteristics and marketing strategies 531
How Product Attributes and Consumer Characteristics Influence the WTP, Resulting in a Higher Price Premium for Organic Wine 511
An overview of the biodynamic wine sector 472
Digital marketing strategies in the Italian wine sector 439
Unpacking the dynamic nature of Geographical Indications (GIs): a longitudinal study on Prosecco as a territorial brand 409
Configuration challenges for the “Made in Italy” Agrifood industry 346
Consumers' Willingness to Pay for Quality and Safety in Clams 308
Factors influencing the use of e-commerce in agri-food sector: An analysis of Italian consumers 297
Customer satisfaction per l'innovazione dell'enoturismo in Veneto. Effetti delle nuove forme di integrazione turistica 296
Il ruolo del paesaggio agrario nell'offerta turistica del Veneto 292
Consumer perception of different species and presentation forms of fish: An empirical analysis in Italy 292
Characteristics of production and consumption of organic trout in Italy 265
Determinants in wine tourism destination choice. The case of Conegliano-Valdobbiadene Prosecco area 253
Le politiche per l’agricoltura biologica in Veneto 249
Configuration challenges for the “Made in Italy” Agri-food Industry 246
Analysing wine demand with artificial neural network 243
Italian wine demand segmentation 226
Segmentazione della domanda di vino in Italia mediante mappe di Kohonen 225
Consumer preferences regarding the introduction of new organic products. The case of the Mediterranean sea bass (Dicentrarchus labrax) in Italy 220
Agroalimentare e turismo nel Veneto: interazioni e sinergie 219
Controlled Designation of Origin versus Table Wines: a Demand Segmentation in Italy by Kohonen Maps 218
Analisi delle determinanti della domanda di prodotti biologici. Aspetti teorici ed evidenze empiriche 215
Analysing food expenditure using demographic variables: microdata evidence from Italy 213
Una valutazione economica degli ecosistemi marini e un’analisi di scenario economico al 2020 212
Consumers’ perception of Prosecco wine packaging: A pilot study in Padua and Milan 212
Communication Through Visual Contents: Instagram Use in The Wineries’ Strategies 211
Consumer and food safety of aquacultural products 202
Consumer's preferences in the wine system 197
Analysis of food consumption in Europe via time series clustering 196
Food safety and demographic variables: the case of BSE in Italy 193
Consumers’ Willingness to Pay for Organic Trout 193
Poverty and transition: the case of Bulgaria 188
Analyzing Wine Demand with Artificial Neural Network 188
Qualità e sicurezza nel consumo del prodotto vongola 184
I Consumi Dei Prodotti Ittici Delle Famiglie Italiane: il ruolo delle variabili socio-economiche 183
Socio-demographic factors and online shopping for food and beverage: an analysis of Italian consumers 178
La domanda di vino malvasia e le variabili sociodemografiche 177
The new Common Fisheries Policy and protection of Mediterranean fishing 175
Risk perception of Italian consumers during the BSE shock: the role of the media 171
Il marketing nel sistema agroalimentare tra impresa e struttura di relazioni 171
Fish production and the management of natural resources: the role of aquaculture for economic-environmental sustainability 160
Italian Consumption of wild and farm fish: estimation of demand and elasticity 159
Struttura ed evoluzione delle esportazioni italiane di vino da tavola e a denominazione di origine 154
Sviluppo del settore ittico veneto mediante gli strumenti comunitari SFOP e FEP 151
Exploring the intersection between Geographical Indications and Sustainable Wine Tourism: the case of le Colline del Prosecco di Conegliano e Valdobbiadene 148
Il ruolo dei finanziamenti per lo sviluppo del settore ittico nel Veneto 148
Communication through visual contents: Instagram use in the wineries’ strategies 143
Qualità del paesaggio e fruizione turistico-ricreativa delle valli da pesca della laguna di Venezia 139
Una valutazione tecnico-economica del comparto veneto della vongola 137
Il ruolo delle tipicità agroalimentari nella diversificazione dell'offerta turistica 136
Indagine sul consumo di prodotti ittici nell'Alto Adriatico 136
Il settore ittico: aspetti strutturali e problematiche 134
Indicatori economico-ambientali per lo sviluppo sostenibile della pesca in laguna veneta. 133
La vallicoltura nella laguna veneta tra passato e presente. Aspetti storici, sociali, di economia ed estimo dei territori vallivi in ambiente lagunare 131
Le strade del vino nella provincia di Treviso 131
Nuove tipologie di impresa nel settore ittico. Aspetti legislativi e di mercato 130
Sviluppo sostenibile ed efficienza economica nel settore ittico 130
Indagine esplorativa sul consumo di prodotto ittico in Alto-Adige 129
Dalla catena del valore le chiavi per le decisioni strategiche nelle filiere della pesca 129
I contratti di rete del settore agroalimentare 128
Il consumo di branzino biologico: un’indagine esplorativa in Veneto 126
Il contratto di rete nel settore agroalimentare 126
Tendenze dei consumi e innovazione nell’industria agroalimentare 123
Prospects and challenges for development of organic fish farming in Italy 122
I PECO e l’UE: verso la convergenza alimentare? Un modello dinamico a componenti d’errore 119
Tipicità e convergenza alimentare dei PECO 117
Indicatori economico-ambientali per lo sviluppo sostenibile della pesca in laguna Veneta. 117
Italian Consumer Attitudes Towards Small Pelagic Fish 113
INDICATORI DI SOSTENIBILITÀ ECONOMICA, AMBIENTALE E SOCIALE DELLA PESCA NELL’ALTO ADRIATICO. 106
Female entrepreneurship in the wine sector: the role of family and identity in Italian small and medium wineries strategies 86
Towards the twin transition in the agri-food sector? Framing the current debate on sustainability and digitalisation 77
I modelli di business per il biologico in Veneto 77
Spreading the gains from geographical indications: A longitudinal study on the extension of the Prosecco GI 60
Exploring the online presence of food SMEs: a study on configurations and determinants in the north-east of Italy 32
Regional misalignment in twin transition: coping with a double perspective on green and digital transformations 28
Geographical Indications communication: challenges for Protection Consortia 27
The Dynamic Nature of Geographical Indications (Gis): an Exploratory Study on Prosecco as a Territorial Brand 25
Guest Editorial. Twin transition in agrifood: Digital and green transitions for sustainable, competitive, and resilient food systems 19
Neuromarketing and Sustainability: Understanding Implicit Bias to Promote Sustainable Eating Habits 2
Totale 15.144
Categoria #
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Totale 43.145


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20212.313 314 126 90 51 320 157 166 98 151 272 381 187
2021/20222.262 257 244 189 320 241 24 37 108 38 220 345 239
2022/20232.125 147 126 89 216 249 535 122 164 228 44 161 44
2023/20241.349 64 64 113 96 148 221 110 120 80 53 146 134
2024/20252.123 61 88 161 243 105 82 221 222 313 226 264 137
2025/202688 88 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 15.144