MAURACHER, Christine
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 5.860
EU - Europa 4.957
AS - Asia 2.372
SA - Sud America 23
AF - Africa 12
OC - Oceania 10
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 5
Totale 13.239
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 5.764
IT - Italia 2.109
CN - Cina 1.694
PL - Polonia 646
GB - Regno Unito 344
UA - Ucraina 337
SG - Singapore 335
DE - Germania 329
SE - Svezia 286
IE - Irlanda 265
FI - Finlandia 225
FR - Francia 110
TR - Turchia 100
CA - Canada 96
RU - Federazione Russa 83
HK - Hong Kong 77
BE - Belgio 36
AT - Austria 32
ID - Indonesia 24
KR - Corea 23
CH - Svizzera 21
LT - Lituania 21
BR - Brasile 19
ES - Italia 19
IN - India 17
IR - Iran 16
GR - Grecia 14
NL - Olanda 14
PK - Pakistan 12
JP - Giappone 11
AU - Australia 10
RO - Romania 10
IL - Israele 9
PH - Filippine 9
VN - Vietnam 9
UZ - Uzbekistan 8
BG - Bulgaria 7
BY - Bielorussia 6
HU - Ungheria 6
PT - Portogallo 6
SI - Slovenia 6
BJ - Benin 5
DK - Danimarca 5
LB - Libano 5
MY - Malesia 4
NP - Nepal 4
TW - Taiwan 4
ZA - Sudafrica 4
CZ - Repubblica Ceca 3
EU - Europa 3
HR - Croazia 3
NO - Norvegia 3
SA - Arabia Saudita 3
TH - Thailandia 3
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 2
BD - Bangladesh 2
CI - Costa d'Avorio 2
CL - Cile 2
EC - Ecuador 2
MD - Moldavia 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AL - Albania 1
EE - Estonia 1
EG - Egitto 1
GE - Georgia 1
IS - Islanda 1
KW - Kuwait 1
LU - Lussemburgo 1
LV - Lettonia 1
MC - Monaco 1
RS - Serbia 1
Totale 13.239
Città #
Woodbridge 975
Chandler 694
Warsaw 623
Jacksonville 589
Ann Arbor 406
Fairfield 315
Houston 293
Dublin 263
Ashburn 260
Singapore 242
Venezia 225
Seattle 195
Nanjing 184
Jinan 183
Shenyang 169
Mestre 153
Boardman 147
New York 132
Wilmington 127
Dearborn 124
Beijing 118
Hebei 117
Milan 115
Des Moines 97
Cambridge 94
Izmir 87
Venice 87
Boston 79
San Mateo 76
Changsha 74
Mülheim 68
Tianjin 68
Princeton 67
Hangzhou 65
Zhengzhou 64
Guangzhou 62
Hong Kong 61
Haikou 59
Toronto 59
Rome 57
Nanchang 56
Taizhou 55
Ningbo 54
Taiyuan 54
Verona 50
Jiaxing 46
Fuzhou 41
Padova 31
Andover 30
Recoaro Terme 29
Brussels 28
Redwood City 27
Saint Petersburg 26
Salerno 25
Florence 23
Pontedera 22
Bremen 20
Los Angeles 19
Vilnius 18
Battaglia Terme 17
Ottawa 17
Treviso 17
Trieste 17
Kunming 16
Turin 15
Vienna 15
Washington 15
Chioggia 14
London 14
Montebelluna 14
Olivehurst 13
Berlin 12
Norwalk 12
San Diego 12
Abano Terme 11
Bassano Del Grappa 11
Camponogara 11
Edinburgh 11
Jakarta 11
Napoli 11
Paris 11
Polska 11
Seoul 11
Cittadella 10
Loughborough 10
Surabaya 10
Amsterdam 9
Bologna 9
Dallas 9
Fremont 9
Helsinki 9
Leawood 9
Shindorinishi 9
Altamura 8
Chions 8
Galzignano 8
Jesolo 8
Lanzo d'Intelvi 8
Latiano 8
Spinea 8
Totale 8.995
Nome #
Wine tourism quality perception and customer satisfaction reliability: the Italian Prosecco District 619
Italian market of organic wine: a survey on production system characteristics and marketing strategies 519
How Product Attributes and Consumer Characteristics Influence the WTP, Resulting in a Higher Price Premium for Organic Wine 484
An overview of the biodynamic wine sector 454
Digital marketing strategies in the Italian wine sector 382
Unpacking the dynamic nature of Geographical Indications (GIs): a longitudinal study on Prosecco as a territorial brand 305
Consumers' Willingness to Pay for Quality and Safety in Clams 286
Configuration challenges for the “Made in Italy” Agrifood industry 285
Factors influencing the use of e-commerce in agri-food sector: An analysis of Italian consumers 281
Customer satisfaction per l'innovazione dell'enoturismo in Veneto. Effetti delle nuove forme di integrazione turistica 279
Il ruolo del paesaggio agrario nell'offerta turistica del Veneto 274
Consumer perception of different species and presentation forms of fish: An empirical analysis in Italy 271
Characteristics of production and consumption of organic trout in Italy 239
Determinants in wine tourism destination choice. The case of Conegliano-Valdobbiadene Prosecco area 237
Analysing wine demand with artificial neural network 235
Le politiche per l’agricoltura biologica in Veneto 234
Configuration challenges for the “Made in Italy” Agri-food Industry 224
Segmentazione della domanda di vino in Italia mediante mappe di Kohonen 213
Controlled Designation of Origin versus Table Wines: a Demand Segmentation in Italy by Kohonen Maps 206
Consumer preferences regarding the introduction of new organic products. The case of the Mediterranean sea bass (Dicentrarchus labrax) in Italy 205
Italian wine demand segmentation 202
Agroalimentare e turismo nel Veneto: interazioni e sinergie 201
Analisi delle determinanti della domanda di prodotti biologici. Aspetti teorici ed evidenze empiriche 200
Analysing food expenditure using demographic variables: microdata evidence from Italy 194
Consumer and food safety of aquacultural products 188
Una valutazione economica degli ecosistemi marini e un’analisi di scenario economico al 2020 186
Communication Through Visual Contents: Instagram Use in The Wineries’ Strategies 185
Food safety and demographic variables: the case of BSE in Italy 184
Consumers’ perception of Prosecco wine packaging: A pilot study in Padua and Milan 184
Analysis of food consumption in Europe via time series clustering 183
Poverty and transition: the case of Bulgaria 180
Analyzing Wine Demand with Artificial Neural Network 176
Consumer's preferences in the wine system 175
I Consumi Dei Prodotti Ittici Delle Famiglie Italiane: il ruolo delle variabili socio-economiche 173
Consumers’ Willingness to Pay for Organic Trout 173
La domanda di vino malvasia e le variabili sociodemografiche 169
Qualità e sicurezza nel consumo del prodotto vongola 169
Risk perception of Italian consumers during the BSE shock: the role of the media 161
Il marketing nel sistema agroalimentare tra impresa e struttura di relazioni 161
Socio-demographic factors and online shopping for food and beverage: an analysis of Italian consumers 158
Fish production and the management of natural resources: the role of aquaculture for economic-environmental sustainability 150
Italian Consumption of wild and farm fish: estimation of demand and elasticity 148
The new Common Fisheries Policy and protection of Mediterranean fishing 143
Struttura ed evoluzione delle esportazioni italiane di vino da tavola e a denominazione di origine 141
Sviluppo del settore ittico veneto mediante gli strumenti comunitari SFOP e FEP 139
Il ruolo dei finanziamenti per lo sviluppo del settore ittico nel Veneto 137
Indagine sul consumo di prodotti ittici nell'Alto Adriatico 129
Il settore ittico: aspetti strutturali e problematiche 129
Il ruolo delle tipicità agroalimentari nella diversificazione dell'offerta turistica 128
Una valutazione tecnico-economica del comparto veneto della vongola 128
Le strade del vino nella provincia di Treviso 126
Indicatori economico-ambientali per lo sviluppo sostenibile della pesca in laguna veneta. 126
Qualità del paesaggio e fruizione turistico-ricreativa delle valli da pesca della laguna di Venezia 126
Indagine esplorativa sul consumo di prodotto ittico in Alto-Adige 124
Sviluppo sostenibile ed efficienza economica nel settore ittico 124
La vallicoltura nella laguna veneta tra passato e presente. Aspetti storici, sociali, di economia ed estimo dei territori vallivi in ambiente lagunare 122
I contratti di rete del settore agroalimentare 122
Nuove tipologie di impresa nel settore ittico. Aspetti legislativi e di mercato 118
Dalla catena del valore le chiavi per le decisioni strategiche nelle filiere della pesca 117
Il consumo di branzino biologico: un’indagine esplorativa in Veneto 116
Communication through visual contents: Instagram use in the wineries’ strategies 115
Il contratto di rete nel settore agroalimentare 113
Exploring the intersection between Geographical Indications and Sustainable Wine Tourism: the case of le Colline del Prosecco di Conegliano e Valdobbiadene 111
I PECO e l’UE: verso la convergenza alimentare? Un modello dinamico a componenti d’errore 110
Indicatori economico-ambientali per lo sviluppo sostenibile della pesca in laguna Veneta. 110
Tipicità e convergenza alimentare dei PECO 109
Prospects and challenges for development of organic fish farming in Italy 109
INDICATORI DI SOSTENIBILITÀ ECONOMICA, AMBIENTALE E SOCIALE DELLA PESCA NELL’ALTO ADRIATICO. 100
Italian Consumer Attitudes Towards Small Pelagic Fish 97
Female entrepreneurship in the wine sector: the role of family and identity in Italian small and medium wineries strategies 62
I modelli di business per il biologico in Veneto 47
Towards the twin transition in the agri-food sector? Framing the current debate on sustainability and digitalisation 29
Spreading the gains from geographical indications: A longitudinal study on the extension of the Prosecco GI 14
Totale 13.553
Categoria #
all - tutte 35.244
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 35.244


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20201.098 0 0 0 0 119 181 120 206 121 160 127 64
2020/20212.313 314 126 90 51 320 157 166 98 151 272 381 187
2021/20222.262 257 244 189 320 241 24 37 108 38 220 345 239
2022/20232.125 147 126 89 216 249 535 122 164 228 44 161 44
2023/20241.349 64 64 113 96 148 221 110 120 80 53 146 134
2024/2025620 61 88 161 243 67 0 0 0 0 0 0 0
Totale 13.553