VESCOVI, Tiziano
VESCOVI, Tiziano
Venice School of Management
Amarena Fabbri alla conquista della Cina
2022-01-01 Vescovi, Tiziano
Amarena Fabbri in Cina
2023-01-01 Vescovi, Tiziano
ARTEX
2001-01-01 Vescovi, Tiziano
BRANDING IN THE DIGITAL ERA
2016-01-01 Vernuccio, Maria; Vescovi, Tiziano
Capitoli VIII, IX E X
2003-01-01 Vescovi, Tiziano
CHIAVI CHE APRONO GABBIE. LEZIONI INATTESE DI MANAGEMENT
2017-01-01 Vescovi, Tiziano
Communicating rationality and emotional experiences. E-commerce vs. Physical retail communication strategies
2000-01-01 Vescovi, Tiziano
Competitive analysis in the Web
2002-01-01 Vescovi, Tiziano; Favaretto, Daniela
Competitive analysis of Web Communication
2001-01-01 Favaretto, Daniela; Vescovi, Tiziano
Corporate, Marketing and International Communication in European Enterprises
1997-01-01 Vescovi, Tiziano; P., Pauwels; A., VAN GILS
Costruire e comunicare la brand identity di una cantina. Visioni della Cina I
2021-01-01 Vescovi, Tiziano
Creativity and passion between global branding and country of origin roots
2014-01-01 Aiello, Gaetano; Raffaele, Donvito; Vescovi, Tiziano
Cross-Cultural Market Segmentation Scale Towards a High- and Low-Context Culture Scale
2021-01-01 Vescovi, Tiziano; Friedmann, Enav; Weiss_sidi, Merav
Cross-Cultural marketing: European Perspectives
2022-01-01 Vescovi, Tiziano; Hinterhuber, Andreas; Dave, Anilkumar; Fabbiani, Rosana; Hansstein, Francesca; Wagner, Beverly; Wilson, Juliette; Friedman, Enav; Weiss-Sidi, Merav; Costantini, Vera
Cultura cinese e scelte di marketing. Tre casi di studio
2022-01-01 Vescovi, Tiziano
CULTURAL CONTEXT AND CROSS-CULTURAL MARKETING STRATEGIES BETWEEN ITALY AND CHINA. THE CASE OF AMARENA FABBRI
2020-01-01 Vescovi, Tiziano
Customer satisfaction e lancio dei nuovi prodotti
1995-01-01 Collesei, Umberto; Vescovi, Tiziano
Digital Transformation and Business models
2021-01-01 Vescovi, Tiziano
Digital transformation: an overview
2021-01-01 Hinterhuber, Andreas; Vescovi, Tiziano; Checchinato, Francesca
Disintermediazione e reintermediazione nel commercio elettronico
2000-01-01 Casarin, Francesco; Collesei, Umberto; Vescovi, Tiziano