FINOTTO, Vladi
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 5.016
EU - Europa 5.000
AS - Asia 2.254
SA - Sud America 57
AF - Africa 31
OC - Oceania 14
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 6
Totale 12.378
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.886
IT - Italia 2.554
CN - Cina 1.425
PL - Polonia 499
SG - Singapore 375
DE - Germania 363
UA - Ucraina 298
GB - Regno Unito 261
IE - Irlanda 238
SE - Svezia 209
FI - Finlandia 172
CA - Canada 127
FR - Francia 118
TR - Turchia 95
HK - Hong Kong 92
RU - Federazione Russa 61
ID - Indonesia 44
PH - Filippine 40
BR - Brasile 35
BE - Belgio 30
TW - Taiwan 30
NL - Olanda 28
ES - Italia 26
AT - Austria 24
KR - Corea 24
IN - India 22
SI - Slovenia 22
CH - Svizzera 19
IR - Iran 17
AR - Argentina 16
AU - Australia 14
PK - Pakistan 14
GR - Grecia 13
PT - Portogallo 12
VN - Vietnam 12
JP - Giappone 11
ZA - Sudafrica 10
BY - Bielorussia 9
UZ - Uzbekistan 9
EG - Egitto 8
MY - Malesia 7
BG - Bulgaria 5
EU - Europa 5
GH - Ghana 5
HU - Ungheria 5
LB - Libano 5
LT - Lituania 5
MK - Macedonia 5
SA - Arabia Saudita 5
TH - Thailandia 5
BD - Bangladesh 4
CL - Cile 4
DK - Danimarca 4
HR - Croazia 4
IL - Israele 4
NP - Nepal 4
RO - Romania 4
KZ - Kazakistan 3
MD - Moldavia 3
MX - Messico 3
NO - Norvegia 3
CZ - Repubblica Ceca 2
MA - Marocco 2
MU - Mauritius 2
OM - Oman 2
TN - Tunisia 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AZ - Azerbaigian 1
BJ - Benin 1
CO - Colombia 1
EE - Estonia 1
GE - Georgia 1
KW - Kuwait 1
LU - Lussemburgo 1
MC - Monaco 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
SC - Seychelles 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
UY - Uruguay 1
Totale 12.378
Città #
Woodbridge 642
Chandler 543
Jacksonville 500
Warsaw 489
Ann Arbor 354
Venezia 298
Singapore 281
Ashburn 268
Dublin 235
Fairfield 233
Seattle 199
Jinan 177
Mestre 164
Houston 163
Boardman 146
Nanjing 136
Shenyang 129
Venice 126
Wilmington 118
Milan 115
New York 110
Beijing 95
Dearborn 95
Guangzhou 83
Rome 73
Hong Kong 71
San Mateo 69
Hangzhou 68
Izmir 68
Boston 65
Cambridge 63
Tianjin 60
Taizhou 59
Mülheim 58
Ottawa 56
Andover 55
Hebei 55
Changsha 54
Princeton 54
Zhengzhou 54
Haikou 50
Toronto 48
Verona 47
Nanchang 44
Ningbo 43
Taiyuan 43
Redwood City 38
Padova 35
Jiaxing 30
Fuzhou 27
Brussels 26
Taipei 22
Turin 21
Dallas 20
Jakarta 20
Saint Petersburg 20
Amsterdam 19
Hefei 19
Los Angeles 19
Enterprise 18
London 16
Cottingham 15
Des Moines 15
Federal 15
Palermo 15
Dolo 14
Paris 14
Leawood 13
Naples 13
Olivehurst 13
Vienna 13
Washington 13
Weinsberg 13
Mogliano Veneto 12
San Diego 12
Vicenza 12
Bassano Del Grappa 11
Chions 11
Modena 11
Bologna 10
Genoa 10
Helsinki 10
Loughborough 10
Martellago 10
Pasig 10
Seoul 10
Spinea 10
Surabaya 10
Trento 10
Antibes 9
Florence 9
Gavirate 9
Jesolo 9
Montréal 9
Pozzo Di Gotto 9
Shindorinishi 9
Xiangfen 9
Camponogara 8
Chioggia 8
Istanbul 8
Totale 7.737
Nome #
Tie formation through venture concept development in emerging innovative start-ups 434
Communities of consumption and Made in Italy 412
Web 2.0 as a marketing tool: an investigation in the furniture industry 408
Historicizing Entrepreneurial Imprinting: Sensitive Periods, Cognitive Frames and Resistance 399
Digital marketing strategies in the Italian wine sector 390
Challenging Goliath. Informal Unionism and Digital Platforms in the Food Delivery Sector. The Case of Riders Union Bologna 324
Unpacking the dynamic nature of Geographical Indications (GIs): a longitudinal study on Prosecco as a territorial brand 322
Marketing in SMEs: the role of entrepreneurial sensemaking 294
Configuration challenges for the “Made in Italy” Agrifood industry 289
Factors influencing the use of e-commerce in agri-food sector: An analysis of Italian consumers 281
The hidden side of innovation: why tinkerers matter 279
Innovation in Global Value Chains: Co-location of Production and Development in Italian Low-Tech Industries 276
Design and Innovation in Management Sciences: Aesthetics, Communication and Ergonomics 268
Communities of Consumption and Made in Italy 267
Lavoro autonomo e lavoro agile: una nuova frontiera manageriale 267
INNOVAZIONE SIMBOLICA E COMUNITÀ DI CONSUMATORI 250
NetGlobo: Un nuovo modello a rete per i processi di internazionalizzazione 239
Re-Use of Solutions and Open Source Software in Public Administrations 238
Il ruolo strategico del design nella competitività d’impresa 229
Configuration challenges for the “Made in Italy” Agri-food Industry 226
Theorizing entrepreneurship: whither the context? A bibliometric analysis 220
Rapporto sull'imprenditorialità giovanile nella Regione Veneto. Dimensioni del fenomeno, performance aziendali e prospettive di policy 218
Cultura tecnica: per una nuova formazione professionale 216
User Innovation in Creative Industries 212
Il grado di apertura internazionale delle regioni Abruzzo, Piemonte e Veneto 207
L’innovazione in azienda tra creatività e design 203
Le giovani imprese in Italia e nella Regione Veneto 201
Analisi del contesto: perché un progetto sull’e-Cluster? 199
The impact of web 2.0 technologies on marketing strategies: an exploratory study on SMEs in Made in Italy 195
The hidden side of innovation: why tinkerers matter 193
Unveiling the founder effect: A conceptual framework of entrepreneurial imprinting 186
Web e Made in Italy: la terra di mezzo della comunicazione d'impresa 182
Doing business with open source: an analysis of Italian OSS firms 180
Il grado di apertura internazionale delle regioni 173
L'imprenditoria giovanile in Veneto. Presupposti e obiettivi del progetto di ricerca 173
Politiche per l’imprenditorialità giovanile: stato dell’arte e indicazioni strategiche 171
UNVEILING THE FOUNDER EFFECT: A PROCESS-ORIENTED FRAMEWORK ON ENTREPRENEURIAL IMPRINTING 170
Formazione e cultura del fare 168
Expressing entrepreneurial visions: a sense-making perspective on entrepreneurial marketing 165
Socio-demographic factors and online shopping for food and beverage: an analysis of Italian consumers 160
L'imprenditorialità del fare. Come essere innovatori anche senza fondare una start-up 156
Director’s cut: exploring the hidden role of startup coaches 156
Un nuovo profilo di imprenditore per la manifattura italiana 155
Nuove figure professionali a sostegno dei processi di internazionalizzazione 152
Female entrepreneurship: a Navigation of the Field and Ways Forward 146
Nuove figure professionali a sostegno dei processi di internazionalizzazione 142
La scuola come spazio di apprendimento e di innovazione: esperienze a Nord Est 141
Reti e nuove tecnologie: strumenti per le politiche per l’internazionalizzazione 138
Percorsi formativi per l'internazionalizzazione: nuove competenze nella P.A. 129
Supporting Pervasive Digitization in Italian SMEs Through an Open Innovation Process 126
Reti e nuove tecnologie: strumenti per le politiche di internazionalizzazione 125
New ventures in old industries: disrupting or embedding? 117
Il contratto di rete nel settore agroalimentare 113
Exploring the intersection between Geographical Indications and Sustainable Wine Tourism: the case of le Colline del Prosecco di Conegliano e Valdobbiadene 111
Leadership e imprenditorialità nel processo di aggregazione delle imprese 109
Fostering digital literacy among Small and Micro Enterprises: Digital transformation as an open and guided innovation process 98
La genesi dei contratti di rete 98
“Redefining and reframing a city: co-designing a new city model in Venice” 86
The role of innovative technologies for sustainability 77
Female Entrepreneurship Research: An Evolution of the Field and Impact on Policy 77
Redefining and Reframing a City 66
Female entrepreneurship in the wine sector: the role of family and identity in Italian small and medium wineries strategies 63
I modelli di business per il biologico in Veneto 62
Universities as platforms for urban renewal and collective mobilization: reinventing Venice's social fabric, economy and lagoon 38
Towards the twin transition in the agri-food sector? Framing the current debate on sustainability and digitalisation 34
Entrepreneurship as emancipation: a process framework for female entrepreneurs in resource-constrained environments 29
Bridging conflicting frames in policies for digital transformation 26
Spreading the gains from geographical indications: A longitudinal study on the extension of the Prosecco GI 19
Tecnologie 4.0 e imprese agroalimentari: il ruolo delle relazioni con i fornitori e gli ecosistemi di supporto 19
Design and innovation in management sciences: aesthetics, communication and ergonomics 5
Totale 12.697
Categoria #
all - tutte 34.403
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 34.403


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020908 0 0 0 0 0 0 145 269 105 208 121 60
2020/20211.861 103 59 89 67 274 159 113 102 165 193 372 165
2021/20221.770 147 187 196 209 143 20 69 81 30 264 287 137
2022/20231.735 114 90 74 161 225 435 39 146 244 34 133 40
2023/20241.653 57 67 141 98 155 225 123 230 99 91 196 171
2024/2025844 62 101 168 259 146 105 3 0 0 0 0 0
Totale 12.697