FINOTTO, Vladi
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 4.888
EU - Europa 4.742
AS - Asia 1.951
SA - Sud America 32
AF - Africa 25
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 6
OC - Oceania 6
Totale 11.650
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.763
IT - Italia 2.380
CN - Cina 1.383
PL - Polonia 498
DE - Germania 349
UA - Ucraina 298
GB - Regno Unito 245
IE - Irlanda 238
SE - Svezia 205
SG - Singapore 178
FI - Finlandia 170
CA - Canada 123
FR - Francia 93
TR - Turchia 92
HK - Hong Kong 85
RU - Federazione Russa 61
PH - Filippine 34
ID - Indonesia 29
TW - Taiwan 27
ES - Italia 25
BE - Belgio 24
NL - Olanda 24
AT - Austria 23
SI - Slovenia 22
KR - Corea 21
CH - Svizzera 19
IR - Iran 17
AR - Argentina 16
IN - India 15
PK - Pakistan 14
GR - Grecia 13
PT - Portogallo 12
BR - Brasile 11
BY - Bielorussia 9
JP - Giappone 9
ZA - Sudafrica 9
UZ - Uzbekistan 8
AU - Australia 6
EG - Egitto 6
EU - Europa 5
GH - Ghana 5
HU - Ungheria 5
LB - Libano 5
MK - Macedonia 5
VN - Vietnam 5
BG - Bulgaria 4
DK - Danimarca 4
IL - Israele 4
NP - Nepal 4
RO - Romania 4
SA - Arabia Saudita 4
TH - Thailandia 4
BD - Bangladesh 3
CL - Cile 3
HR - Croazia 3
KZ - Kazakistan 3
MD - Moldavia 3
MY - Malesia 3
CZ - Repubblica Ceca 2
MU - Mauritius 2
MX - Messico 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AE - Emirati Arabi Uniti 1
BJ - Benin 1
CO - Colombia 1
GE - Georgia 1
KW - Kuwait 1
LU - Lussemburgo 1
MC - Monaco 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
NO - Norvegia 1
SC - Seychelles 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
TN - Tunisia 1
UY - Uruguay 1
Totale 11.650
Città #
Woodbridge 642
Chandler 543
Jacksonville 500
Warsaw 488
Ann Arbor 354
Venezia 298
Ashburn 247
Dublin 235
Fairfield 233
Seattle 198
Jinan 177
Mestre 164
Houston 163
Nanjing 136
Shenyang 129
Wilmington 118
New York 109
Singapore 109
Milan 100
Venice 98
Dearborn 95
Beijing 94
Guangzhou 83
Boardman 77
San Mateo 69
Hangzhou 68
Izmir 68
Hong Kong 67
Boston 65
Rome 64
Cambridge 63
Taizhou 59
Mülheim 58
Tianjin 58
Andover 55
Hebei 55
Changsha 54
Princeton 54
Zhengzhou 54
Ottawa 53
Haikou 50
Toronto 47
Nanchang 44
Ningbo 43
Taiyuan 43
Verona 43
Redwood City 38
Jiaxing 30
Fuzhou 27
Padova 27
Brussels 23
Dallas 20
Saint Petersburg 20
Taipei 20
Hefei 19
Amsterdam 18
Enterprise 18
Los Angeles 17
Turin 17
London 16
Cottingham 15
Des Moines 15
Federal 15
Dolo 14
Leawood 13
Olivehurst 13
Vienna 13
Washington 13
Weinsberg 13
Mogliano Veneto 12
Paris 12
San Diego 12
Vicenza 12
Bassano Del Grappa 11
Palermo 11
Bologna 10
Loughborough 10
Martellago 10
Pasig 10
Seoul 10
Spinea 10
Surabaya 10
Trento 10
Florence 9
Gavirate 9
Helsinki 9
Jakarta 9
Jesolo 9
Montréal 9
Pozzo Di Gotto 9
Shindorinishi 9
Xiangfen 9
Camponogara 8
Chioggia 8
Genoa 8
Kunming 8
Moscow 8
São Paulo 8
Zanjan 8
Antibes 7
Totale 7.352
Nome #
Tie formation through venture concept development in emerging innovative start-ups 428
Communities of consumption and Made in Italy 405
Web 2.0 as a marketing tool: an investigation in the furniture industry 395
Historicizing Entrepreneurial Imprinting: Sensitive Periods, Cognitive Frames and Resistance 391
Digital marketing strategies in the Italian wine sector 348
Challenging Goliath. Informal Unionism and Digital Platforms in the Food Delivery Sector. The Case of Riders Union Bologna 299
The hidden side of innovation: why tinkerers matter 273
Innovation in Global Value Chains: Co-location of Production and Development in Italian Low-Tech Industries 271
Factors influencing the use of e-commerce in agri-food sector: An analysis of Italian consumers 271
Design and Innovation in Management Sciences: Aesthetics, Communication and Ergonomics 261
Communities of Consumption and Made in Italy 259
Marketing in SMEs: the role of entrepreneurial sensemaking 258
Configuration challenges for the “Made in Italy” Agrifood industry 257
Lavoro autonomo e lavoro agile: una nuova frontiera manageriale 253
Unpacking the dynamic nature of Geographical Indications (GIs): a longitudinal study on Prosecco as a territorial brand 252
INNOVAZIONE SIMBOLICA E COMUNITÀ DI CONSUMATORI 248
Re-Use of Solutions and Open Source Software in Public Administrations 236
NetGlobo: Un nuovo modello a rete per i processi di internazionalizzazione 226
Il ruolo strategico del design nella competitività d’impresa 222
Configuration challenges for the “Made in Italy” Agri-food Industry 217
Rapporto sull'imprenditorialità giovanile nella Regione Veneto. Dimensioni del fenomeno, performance aziendali e prospettive di policy 213
Theorizing entrepreneurship: whither the context? A bibliometric analysis 213
Cultura tecnica: per una nuova formazione professionale 210
User Innovation in Creative Industries 209
Il grado di apertura internazionale delle regioni Abruzzo, Piemonte e Veneto 201
Le giovani imprese in Italia e nella Regione Veneto 196
L’innovazione in azienda tra creatività e design 195
Analisi del contesto: perché un progetto sull’e-Cluster? 193
The impact of web 2.0 technologies on marketing strategies: an exploratory study on SMEs in Made in Italy 188
The hidden side of innovation: why tinkerers matter 184
Unveiling the founder effect: A conceptual framework of entrepreneurial imprinting 181
Web e Made in Italy: la terra di mezzo della comunicazione d'impresa 176
Doing business with open source: an analysis of Italian OSS firms 173
Il grado di apertura internazionale delle regioni 170
Politiche per l’imprenditorialità giovanile: stato dell’arte e indicazioni strategiche 165
UNVEILING THE FOUNDER EFFECT: A PROCESS-ORIENTED FRAMEWORK ON ENTREPRENEURIAL IMPRINTING 165
Formazione e cultura del fare 163
L'imprenditoria giovanile in Veneto. Presupposti e obiettivi del progetto di ricerca 162
Expressing entrepreneurial visions: a sense-making perspective on entrepreneurial marketing 159
L'imprenditorialità del fare. Come essere innovatori anche senza fondare una start-up 154
Un nuovo profilo di imprenditore per la manifattura italiana 152
Socio-demographic factors and online shopping for food and beverage: an analysis of Italian consumers 150
Director’s cut: exploring the hidden role of startup coaches 149
Nuove figure professionali a sostegno dei processi di internazionalizzazione 148
Nuove figure professionali a sostegno dei processi di internazionalizzazione 140
La scuola come spazio di apprendimento e di innovazione: esperienze a Nord Est 139
Female entrepreneurship: a Navigation of the Field and Ways Forward 138
Reti e nuove tecnologie: strumenti per le politiche per l’internazionalizzazione 135
Percorsi formativi per l'internazionalizzazione: nuove competenze nella P.A. 124
Reti e nuove tecnologie: strumenti per le politiche di internazionalizzazione 122
Supporting Pervasive Digitization in Italian SMEs Through an Open Innovation Process 120
New ventures in old industries: disrupting or embedding? 113
Il contratto di rete nel settore agroalimentare 110
Leadership e imprenditorialità nel processo di aggregazione delle imprese 105
Exploring the intersection between Geographical Indications and Sustainable Wine Tourism: the case of le Colline del Prosecco di Conegliano e Valdobbiadene 101
La genesi dei contratti di rete 93
Fostering digital literacy among Small and Micro Enterprises: Digital transformation as an open and guided innovation process 76
Female Entrepreneurship Research: An Evolution of the Field and Impact on Policy 66
The role of innovative technologies for sustainability 63
“Redefining and reframing a city: co-designing a new city model in Venice” 61
Redefining and Reframing a City 60
Female entrepreneurship in the wine sector: the role of family and identity in Italian small and medium wineries strategies 54
I modelli di business per il biologico in Veneto 34
Entrepreneurship as emancipation: a process framework for female entrepreneurs in resource-constrained environments 20
Universities as platforms for urban renewal and collective mobilization: reinventing Venice's social fabric, economy and lagoon 20
Bridging conflicting frames in policies for digital transformation 18
Towards the twin transition in the agri-food sector? Framing the current debate on sustainability and digitalisation 8
Spreading the gains from geographical indications: A longitudinal study on the extension of the Prosecco GI 6
Totale 11.965
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20201.733 0 131 115 318 92 169 145 269 105 208 121 60
2020/20211.861 103 59 89 67 274 159 113 102 165 193 372 165
2021/20221.770 147 187 196 209 143 20 69 81 30 264 287 137
2022/20231.735 114 90 74 161 225 435 39 146 244 34 133 40
2023/20241.653 57 67 141 98 155 225 123 230 99 91 196 171
2024/2025112 62 50 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
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