FINOTTO, Vladi
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 5.479
NA - Nord America 5.303
AS - Asia 2.762
SA - Sud America 241
AF - Africa 54
OC - Oceania 22
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 6
Totale 13.867
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 5.158
IT - Italia 2.787
CN - Cina 1.465
SG - Singapore 616
PL - Polonia 506
DE - Germania 391
UA - Ucraina 299
GB - Regno Unito 282
IE - Irlanda 240
HK - Hong Kong 238
SE - Svezia 217
BR - Brasile 200
FI - Finlandia 186
FR - Francia 157
CA - Canada 130
RU - Federazione Russa 108
TR - Turchia 98
ID - Indonesia 49
CH - Svizzera 45
PH - Filippine 45
IN - India 43
NL - Olanda 43
ES - Italia 36
BE - Belgio 34
TW - Taiwan 31
AT - Austria 28
KR - Corea 25
ZA - Sudafrica 25
AR - Argentina 22
AU - Australia 22
SI - Slovenia 22
IR - Iran 19
PK - Pakistan 19
VN - Vietnam 18
GR - Grecia 14
PT - Portogallo 14
JP - Giappone 13
BD - Bangladesh 11
EE - Estonia 11
MX - Messico 11
UZ - Uzbekistan 11
MY - Malesia 10
BY - Bielorussia 9
EG - Egitto 9
GH - Ghana 7
SA - Arabia Saudita 7
TH - Thailandia 7
CL - Cile 6
LT - Lituania 6
NP - Nepal 6
BG - Bulgaria 5
EU - Europa 5
HU - Ungheria 5
LB - Libano 5
MK - Macedonia 5
NO - Norvegia 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
CO - Colombia 4
DK - Danimarca 4
HR - Croazia 4
IL - Israele 4
IQ - Iraq 4
KZ - Kazakistan 4
RO - Romania 4
VE - Venezuela 4
CZ - Repubblica Ceca 3
EC - Ecuador 3
MA - Marocco 3
MD - Moldavia 3
TN - Tunisia 3
DO - Repubblica Dominicana 2
GE - Georgia 2
LV - Lettonia 2
MU - Mauritius 2
OM - Oman 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AL - Albania 1
AZ - Azerbaigian 1
BH - Bahrain 1
BJ - Benin 1
DZ - Algeria 1
ET - Etiopia 1
GT - Guatemala 1
JM - Giamaica 1
JO - Giordania 1
KE - Kenya 1
KW - Kuwait 1
LU - Lussemburgo 1
MC - Monaco 1
MM - Myanmar 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
PY - Paraguay 1
SC - Seychelles 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
UY - Uruguay 1
Totale 13.867
Città #
Woodbridge 642
Chandler 543
Jacksonville 500
Warsaw 493
Ann Arbor 354
Singapore 325
Venezia 298
Ashburn 273
Dublin 238
Fairfield 233
Hong Kong 205
Seattle 200
Venice 188
Jinan 177
Mestre 166
Houston 164
Milan 152
Boardman 146
Nanjing 136
Shenyang 129
Wilmington 119
New York 114
Beijing 111
Dearborn 95
Guangzhou 88
Rome 85
Council Bluffs 82
San Mateo 69
Hangzhou 68
Izmir 68
Boston 66
Cambridge 64
Tianjin 60
Taizhou 59
Mülheim 58
Ottawa 56
Andover 55
Hebei 55
Verona 55
Changsha 54
Princeton 54
Zhengzhou 54
Haikou 50
The Dalles 50
Padova 48
Toronto 48
Nanchang 44
Ningbo 43
Taiyuan 43
Redwood City 38
Hefei 35
Turin 31
Brussels 30
Jiaxing 30
North Bergen 28
Fuzhou 27
Munich 25
Dallas 24
Los Angeles 24
Amsterdam 23
Taipei 22
Jakarta 21
Moscow 21
London 20
Saint Petersburg 20
Enterprise 18
São Paulo 18
Palermo 17
Paris 17
Cottingham 15
Des Moines 15
Federal 15
Naples 15
Vienna 15
Bologna 14
Dolo 14
Leawood 13
Olivehurst 13
St. Gallen 13
Washington 13
Weinsberg 13
Cape Town 12
Chicago 12
Mogliano Veneto 12
San Diego 12
Vicenza 12
Bassano Del Grappa 11
Chions 11
Helsinki 11
Modena 11
Treviso 11
Genoa 10
Jesolo 10
Loughborough 10
Martellago 10
Pasig 10
Seoul 10
Spinea 10
Surabaya 10
Trento 10
Totale 8.339
Nome #
Tie formation through venture concept development in emerging innovative start-ups 447
Digital marketing strategies in the Italian wine sector 439
Communities of consumption and Made in Italy 438
Web 2.0 as a marketing tool: an investigation in the furniture industry 436
Historicizing Entrepreneurial Imprinting: Sensitive Periods, Cognitive Frames and Resistance 416
Unpacking the dynamic nature of Geographical Indications (GIs): a longitudinal study on Prosecco as a territorial brand 409
Challenging Goliath. Informal Unionism and Digital Platforms in the Food Delivery Sector. The Case of Riders Union Bologna 363
Configuration challenges for the “Made in Italy” Agrifood industry 346
Marketing in SMEs: the role of entrepreneurial sensemaking 304
Factors influencing the use of e-commerce in agri-food sector: An analysis of Italian consumers 297
The hidden side of innovation: why tinkerers matter 288
Innovation in Global Value Chains: Co-location of Production and Development in Italian Low-Tech Industries 288
Communities of Consumption and Made in Italy 287
Design and Innovation in Management Sciences: Aesthetics, Communication and Ergonomics 283
Lavoro autonomo e lavoro agile: una nuova frontiera manageriale 277
INNOVAZIONE SIMBOLICA E COMUNITÀ DI CONSUMATORI 265
NetGlobo: Un nuovo modello a rete per i processi di internazionalizzazione 260
Re-Use of Solutions and Open Source Software in Public Administrations 248
Configuration challenges for the “Made in Italy” Agri-food Industry 246
Il ruolo strategico del design nella competitività d’impresa 240
Cultura tecnica: per una nuova formazione professionale 232
Theorizing entrepreneurship: whither the context? A bibliometric analysis 232
Rapporto sull'imprenditorialità giovanile nella Regione Veneto. Dimensioni del fenomeno, performance aziendali e prospettive di policy 227
User Innovation in Creative Industries 218
L’innovazione in azienda tra creatività e design 217
Analisi del contesto: perché un progetto sull’e-Cluster? 216
Il grado di apertura internazionale delle regioni Abruzzo, Piemonte e Veneto 216
Le giovani imprese in Italia e nella Regione Veneto 209
The impact of web 2.0 technologies on marketing strategies: an exploratory study on SMEs in Made in Italy 207
The hidden side of innovation: why tinkerers matter 204
Unveiling the founder effect: A conceptual framework of entrepreneurial imprinting 204
Doing business with open source: an analysis of Italian OSS firms 198
Web e Made in Italy: la terra di mezzo della comunicazione d'impresa 189
Expressing entrepreneurial visions: a sense-making perspective on entrepreneurial marketing 186
L'imprenditoria giovanile in Veneto. Presupposti e obiettivi del progetto di ricerca 185
Il grado di apertura internazionale delle regioni 183
UNVEILING THE FOUNDER EFFECT: A PROCESS-ORIENTED FRAMEWORK ON ENTREPRENEURIAL IMPRINTING 183
Formazione e cultura del fare 182
Politiche per l’imprenditorialità giovanile: stato dell’arte e indicazioni strategiche 179
Socio-demographic factors and online shopping for food and beverage: an analysis of Italian consumers 178
Director’s cut: exploring the hidden role of startup coaches 176
“Redefining and reframing a city: co-designing a new city model in Venice” 170
Female entrepreneurship: a Navigation of the Field and Ways Forward 165
L'imprenditorialità del fare. Come essere innovatori anche senza fondare una start-up 163
Un nuovo profilo di imprenditore per la manifattura italiana 161
Nuove figure professionali a sostegno dei processi di internazionalizzazione 157
Nuove figure professionali a sostegno dei processi di internazionalizzazione 152
Exploring the intersection between Geographical Indications and Sustainable Wine Tourism: the case of le Colline del Prosecco di Conegliano e Valdobbiadene 148
La scuola come spazio di apprendimento e di innovazione: esperienze a Nord Est 148
Reti e nuove tecnologie: strumenti per le politiche per l’internazionalizzazione 145
Fostering digital literacy among Small and Micro Enterprises: Digital transformation as an open and guided innovation process 138
Percorsi formativi per l'internazionalizzazione: nuove competenze nella P.A. 135
Supporting Pervasive Digitization in Italian SMEs Through an Open Innovation Process 132
New ventures in old industries: disrupting or embedding? 130
Reti e nuove tecnologie: strumenti per le politiche di internazionalizzazione 129
Il contratto di rete nel settore agroalimentare 126
Leadership e imprenditorialità nel processo di aggregazione delle imprese 117
Female Entrepreneurship Research: An Evolution of the Field and Impact on Policy 111
La genesi dei contratti di rete 108
The role of innovative technologies for sustainability 90
Female entrepreneurship in the wine sector: the role of family and identity in Italian small and medium wineries strategies 86
Redefining and Reframing a City 83
Towards the twin transition in the agri-food sector? Framing the current debate on sustainability and digitalisation 77
I modelli di business per il biologico in Veneto 77
Universities as platforms for urban renewal and collective mobilization: reinventing Venice's social fabric, economy and lagoon 69
Bridging conflicting frames in policies for digital transformation 61
Spreading the gains from geographical indications: A longitudinal study on the extension of the Prosecco GI 60
Entrepreneurship as emancipation: a process framework for female entrepreneurs in resource-constrained environments 58
Tecnologie 4.0 e imprese agroalimentari: il ruolo delle relazioni con i fornitori e gli ecosistemi di supporto 51
Exploring the online presence of food SMEs: a study on configurations and determinants in the north-east of Italy 32
Regional misalignment in twin transition: coping with a double perspective on green and digital transformations 28
Geographical Indications communication: challenges for Protection Consortia 27
The Dynamic Nature of Geographical Indications (Gis): an Exploratory Study on Prosecco as a Territorial Brand 25
Design and innovation in management sciences: aesthetics, communication and ergonomics 21
Guest Editorial. Twin transition in agrifood: Digital and green transitions for sustainable, competitive, and resilient food systems 18
Pivoting to face COVID-19 in the mobility industry: the BusForFun case 1
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20211.861 103 59 89 67 274 159 113 102 165 193 372 165
2021/20221.770 147 187 196 209 143 20 69 81 30 264 287 137
2022/20231.735 114 90 74 161 225 435 39 146 244 34 133 40
2023/20241.653 57 67 141 98 155 225 123 230 99 91 196 171
2024/20252.275 62 101 168 259 146 105 285 252 305 204 221 167
2025/202669 69 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
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