FINOTTO, Vladi
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 4.823
EU - Europa 4.613
AS - Asia 1.835
SA - Sud America 30
AF - Africa 24
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 6
OC - Oceania 3
Totale 11.334
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.698
IT - Italia 2.286
CN - Cina 1.381
PL - Polonia 498
DE - Germania 340
UA - Ucraina 298
GB - Regno Unito 245
IE - Irlanda 238
SE - Svezia 205
FI - Finlandia 170
CA - Canada 123
SG - Singapore 104
TR - Turchia 88
HK - Hong Kong 85
FR - Francia 83
RU - Federazione Russa 61
PH - Filippine 29
TW - Taiwan 26
BE - Belgio 24
NL - Olanda 24
AT - Austria 22
SI - Slovenia 22
ES - Italia 21
KR - Corea 21
ID - Indonesia 20
CH - Svizzera 19
IR - Iran 17
AR - Argentina 16
IN - India 13
PT - Portogallo 12
BR - Brasile 9
BY - Bielorussia 9
JP - Giappone 9
PK - Pakistan 9
ZA - Sudafrica 9
UZ - Uzbekistan 8
EG - Egitto 6
EU - Europa 5
GH - Ghana 5
GR - Grecia 5
HU - Ungheria 5
LB - Libano 5
MK - Macedonia 5
DK - Danimarca 4
SA - Arabia Saudita 4
AU - Australia 3
BG - Bulgaria 3
CL - Cile 3
HR - Croazia 3
KZ - Kazakistan 3
MD - Moldavia 3
MY - Malesia 3
RO - Romania 3
TH - Thailandia 3
VN - Vietnam 3
MU - Mauritius 2
MX - Messico 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
BD - Bangladesh 1
CO - Colombia 1
CZ - Repubblica Ceca 1
GE - Georgia 1
KW - Kuwait 1
LU - Lussemburgo 1
MC - Monaco 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
NO - Norvegia 1
SC - Seychelles 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
TN - Tunisia 1
UY - Uruguay 1
Totale 11.334
Città #
Woodbridge 642
Chandler 543
Jacksonville 500
Warsaw 488
Ann Arbor 354
Venezia 298
Dublin 235
Ashburn 234
Fairfield 233
Seattle 198
Jinan 177
Mestre 164
Houston 163
Nanjing 136
Shenyang 129
Wilmington 118
New York 107
Dearborn 95
Beijing 92
Milan 84
Guangzhou 83
Venice 82
San Mateo 69
Hangzhou 68
Izmir 68
Hong Kong 67
Boston 65
Cambridge 63
Singapore 62
Taizhou 59
Mülheim 58
Rome 58
Tianjin 58
Andover 55
Hebei 55
Boardman 54
Changsha 54
Princeton 54
Zhengzhou 54
Ottawa 53
Haikou 50
Toronto 47
Nanchang 44
Ningbo 43
Taiyuan 43
Verona 39
Redwood City 38
Jiaxing 30
Fuzhou 27
Padova 24
Brussels 23
Dallas 20
Saint Petersburg 20
Taipei 20
Hefei 19
Amsterdam 18
Enterprise 18
Turin 17
London 16
Los Angeles 16
Cottingham 15
Des Moines 15
Federal 15
Dolo 14
Leawood 13
Olivehurst 13
Washington 13
Weinsberg 13
Mogliano Veneto 12
Paris 12
San Diego 12
Vicenza 12
Vienna 12
Bassano Del Grappa 11
Palermo 11
Bologna 10
Loughborough 10
Martellago 10
Seoul 10
Surabaya 10
Florence 9
Gavirate 9
Helsinki 9
Jesolo 9
Montréal 9
Pozzo Di Gotto 9
Shindorinishi 9
Xiangfen 9
Camponogara 8
Chioggia 8
Kunming 8
Moscow 8
Spinea 8
Trento 8
Zanjan 8
Bolzano 7
Cassino 7
Mirano 7
Modena 7
Noale 7
Totale 7.207
Nome #
Tie formation through venture concept development in emerging innovative start-ups 426
Communities of consumption and Made in Italy 400
Web 2.0 as a marketing tool: an investigation in the furniture industry 393
Historicizing Entrepreneurial Imprinting: Sensitive Periods, Cognitive Frames and Resistance 387
Digital marketing strategies in the Italian wine sector 330
Challenging Goliath. Informal Unionism and Digital Platforms in the Food Delivery Sector. The Case of Riders Union Bologna 288
The hidden side of innovation: why tinkerers matter 271
Innovation in Global Value Chains: Co-location of Production and Development in Italian Low-Tech Industries 269
Factors influencing the use of e-commerce in agri-food sector: An analysis of Italian consumers 263
Design and Innovation in Management Sciences: Aesthetics, Communication and Ergonomics 257
Marketing in SMEs: the role of entrepreneurial sensemaking 257
Communities of Consumption and Made in Italy 256
Lavoro autonomo e lavoro agile: una nuova frontiera manageriale 250
INNOVAZIONE SIMBOLICA E COMUNITÀ DI CONSUMATORI 244
Configuration challenges for the “Made in Italy” Agrifood industry 241
Re-Use of Solutions and Open Source Software in Public Administrations 235
NetGlobo: Un nuovo modello a rete per i processi di internazionalizzazione 224
Unpacking the dynamic nature of Geographical Indications (GIs): a longitudinal study on Prosecco as a territorial brand 220
Il ruolo strategico del design nella competitività d’impresa 211
Rapporto sull'imprenditorialità giovanile nella Regione Veneto. Dimensioni del fenomeno, performance aziendali e prospettive di policy 211
Theorizing entrepreneurship: whither the context? A bibliometric analysis 211
Configuration challenges for the “Made in Italy” Agri-food Industry 211
User Innovation in Creative Industries 208
Cultura tecnica: per una nuova formazione professionale 207
Il grado di apertura internazionale delle regioni Abruzzo, Piemonte e Veneto 197
Le giovani imprese in Italia e nella Regione Veneto 194
L’innovazione in azienda tra creatività e design 193
Analisi del contesto: perché un progetto sull’e-Cluster? 188
The impact of web 2.0 technologies on marketing strategies: an exploratory study on SMEs in Made in Italy 187
The hidden side of innovation: why tinkerers matter 183
Unveiling the founder effect: A conceptual framework of entrepreneurial imprinting 181
Web e Made in Italy: la terra di mezzo della comunicazione d'impresa 174
Doing business with open source: an analysis of Italian OSS firms 167
Il grado di apertura internazionale delle regioni 167
UNVEILING THE FOUNDER EFFECT: A PROCESS-ORIENTED FRAMEWORK ON ENTREPRENEURIAL IMPRINTING 164
Politiche per l’imprenditorialità giovanile: stato dell’arte e indicazioni strategiche 163
Formazione e cultura del fare 160
L'imprenditoria giovanile in Veneto. Presupposti e obiettivi del progetto di ricerca 159
Expressing entrepreneurial visions: a sense-making perspective on entrepreneurial marketing 154
L'imprenditorialità del fare. Come essere innovatori anche senza fondare una start-up 153
Un nuovo profilo di imprenditore per la manifattura italiana 151
Director’s cut: exploring the hidden role of startup coaches 147
Socio-demographic factors and online shopping for food and beverage: an analysis of Italian consumers 147
Nuove figure professionali a sostegno dei processi di internazionalizzazione 146
Nuove figure professionali a sostegno dei processi di internazionalizzazione 138
La scuola come spazio di apprendimento e di innovazione: esperienze a Nord Est 137
Female entrepreneurship: a Navigation of the Field and Ways Forward 135
Reti e nuove tecnologie: strumenti per le politiche per l’internazionalizzazione 133
Percorsi formativi per l'internazionalizzazione: nuove competenze nella P.A. 121
Supporting Pervasive Digitization in Italian SMEs Through an Open Innovation Process 118
Reti e nuove tecnologie: strumenti per le politiche di internazionalizzazione 117
New ventures in old industries: disrupting or embedding? 113
Il contratto di rete nel settore agroalimentare 109
Leadership e imprenditorialità nel processo di aggregazione delle imprese 104
Exploring the intersection between Geographical Indications and Sustainable Wine Tourism: the case of le Colline del Prosecco di Conegliano e Valdobbiadene 93
La genesi dei contratti di rete 91
Fostering digital literacy among Small and Micro Enterprises: Digital transformation as an open and guided innovation process 64
Female Entrepreneurship Research: An Evolution of the Field and Impact on Policy 62
The role of innovative technologies for sustainability 57
Redefining and Reframing a City 57
“Redefining and reframing a city: co-designing a new city model in Venice” 47
Female entrepreneurship in the wine sector: the role of family and identity in Italian small and medium wineries strategies 41
I modelli di business per il biologico in Veneto 25
Entrepreneurship as emancipation: a process framework for female entrepreneurs in resource-constrained environments 16
Universities as platforms for urban renewal and collective mobilization: reinventing Venice's social fabric, economy and lagoon 12
Bridging conflicting frames in policies for digital transformation 7
Towards the twin transition in the agri-food sector? Framing the current debate on sustainability and digitalisation 6
Totale 11.648
Categoria #
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Totale 27.762


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019295 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 96 199
2019/20201.911 178 131 115 318 92 169 145 269 105 208 121 60
2020/20211.861 103 59 89 67 274 159 113 102 165 193 372 165
2021/20221.770 147 187 196 209 143 20 69 81 30 264 287 137
2022/20231.735 114 90 74 161 225 435 39 146 244 34 133 40
2023/20241.448 57 67 141 98 155 225 123 230 99 91 162 0
Totale 11.648