FINOTTO, Vladi
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 5.508
NA - Nord America 5.474
AS - Asia 2.858
SA - Sud America 245
AF - Africa 54
OC - Oceania 22
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 6
Totale 14.167
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 5.327
IT - Italia 2.798
CN - Cina 1.488
SG - Singapore 631
PL - Polonia 509
DE - Germania 393
UA - Ucraina 299
GB - Regno Unito 285
IE - Irlanda 240
HK - Hong Kong 238
SE - Svezia 217
BR - Brasile 204
FI - Finlandia 187
FR - Francia 160
CA - Canada 132
RU - Federazione Russa 108
TR - Turchia 99
JP - Giappone 65
ID - Indonesia 49
PH - Filippine 46
CH - Svizzera 45
IN - India 44
NL - Olanda 44
ES - Italia 36
BE - Belgio 34
AT - Austria 31
TW - Taiwan 31
KR - Corea 25
ZA - Sudafrica 25
AR - Argentina 22
AU - Australia 22
SI - Slovenia 22
IR - Iran 19
PK - Pakistan 19
VN - Vietnam 19
GR - Grecia 16
PT - Portogallo 14
BD - Bangladesh 11
EE - Estonia 11
MX - Messico 11
MY - Malesia 11
UZ - Uzbekistan 11
BY - Bielorussia 9
EG - Egitto 9
GH - Ghana 7
SA - Arabia Saudita 7
TH - Thailandia 7
CL - Cile 6
LT - Lituania 6
NP - Nepal 6
BG - Bulgaria 5
EU - Europa 5
HU - Ungheria 5
IL - Israele 5
LB - Libano 5
MK - Macedonia 5
NO - Norvegia 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
CO - Colombia 4
DK - Danimarca 4
HR - Croazia 4
IQ - Iraq 4
KZ - Kazakistan 4
RO - Romania 4
VE - Venezuela 4
CZ - Repubblica Ceca 3
EC - Ecuador 3
MA - Marocco 3
MD - Moldavia 3
TN - Tunisia 3
DO - Repubblica Dominicana 2
GE - Georgia 2
LV - Lettonia 2
MU - Mauritius 2
OM - Oman 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AL - Albania 1
AZ - Azerbaigian 1
BH - Bahrain 1
BJ - Benin 1
DZ - Algeria 1
ET - Etiopia 1
GT - Guatemala 1
JM - Giamaica 1
JO - Giordania 1
KE - Kenya 1
KW - Kuwait 1
LU - Lussemburgo 1
MC - Monaco 1
MM - Myanmar 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
PY - Paraguay 1
SC - Seychelles 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
UY - Uruguay 1
Totale 14.167
Città #
Woodbridge 642
Chandler 543
Jacksonville 500
Warsaw 496
Ashburn 411
Ann Arbor 354
Singapore 329
Venezia 298
Dublin 238
Fairfield 233
Hong Kong 205
Seattle 200
Venice 188
Jinan 177
Mestre 166
Houston 164
Milan 152
Boardman 146
Nanjing 136
Beijing 134
Shenyang 129
Wilmington 119
New York 118
Dearborn 95
Guangzhou 88
Rome 85
Council Bluffs 82
Izmir 69
San Mateo 69
Hangzhou 68
Boston 67
Cambridge 64
Tianjin 60
Taizhou 59
Mülheim 58
Ottawa 56
Andover 55
Hebei 55
Verona 55
Changsha 54
Princeton 54
Zhengzhou 54
Haikou 50
The Dalles 50
Toronto 49
Padova 48
Nanchang 44
Ningbo 43
Taiyuan 43
Redwood City 38
Hefei 35
Turin 31
Brussels 30
Jiaxing 30
Los Angeles 29
North Bergen 28
Fuzhou 27
Munich 26
Dallas 24
Amsterdam 23
Taipei 22
Jakarta 21
Moscow 21
London 20
Saint Petersburg 20
São Paulo 19
Enterprise 18
Vienna 18
Palermo 17
Paris 17
Cottingham 15
Des Moines 15
Federal 15
Naples 15
Bologna 14
Dolo 14
Chicago 13
Leawood 13
Olivehurst 13
St. Gallen 13
Washington 13
Weinsberg 13
Cape Town 12
Helsinki 12
Mogliano Veneto 12
San Diego 12
Vicenza 12
Bassano Del Grappa 11
Chions 11
Florence 11
Modena 11
Treviso 11
Genoa 10
Jesolo 10
Loughborough 10
Martellago 10
Pasig 10
Seoul 10
Spinea 10
Surabaya 10
Totale 8.527
Nome #
Tie formation through venture concept development in emerging innovative start-ups 448
Communities of consumption and Made in Italy 444
Digital marketing strategies in the Italian wine sector 443
Web 2.0 as a marketing tool: an investigation in the furniture industry 440
Historicizing Entrepreneurial Imprinting: Sensitive Periods, Cognitive Frames and Resistance 417
Unpacking the dynamic nature of Geographical Indications (GIs): a longitudinal study on Prosecco as a territorial brand 416
Challenging Goliath. Informal Unionism and Digital Platforms in the Food Delivery Sector. The Case of Riders Union Bologna 371
Configuration challenges for the “Made in Italy” Agrifood industry 351
Marketing in SMEs: the role of entrepreneurial sensemaking 308
Factors influencing the use of e-commerce in agri-food sector: An analysis of Italian consumers 303
Communities of Consumption and Made in Italy 293
The hidden side of innovation: why tinkerers matter 293
Design and Innovation in Management Sciences: Aesthetics, Communication and Ergonomics 289
Innovation in Global Value Chains: Co-location of Production and Development in Italian Low-Tech Industries 289
Lavoro autonomo e lavoro agile: una nuova frontiera manageriale 283
INNOVAZIONE SIMBOLICA E COMUNITÀ DI CONSUMATORI 266
NetGlobo: Un nuovo modello a rete per i processi di internazionalizzazione 262
Configuration challenges for the “Made in Italy” Agri-food Industry 251
Re-Use of Solutions and Open Source Software in Public Administrations 249
Il ruolo strategico del design nella competitività d’impresa 242
Cultura tecnica: per una nuova formazione professionale 239
Theorizing entrepreneurship: whither the context? A bibliometric analysis 237
Rapporto sull'imprenditorialità giovanile nella Regione Veneto. Dimensioni del fenomeno, performance aziendali e prospettive di policy 232
Analisi del contesto: perché un progetto sull’e-Cluster? 223
L’innovazione in azienda tra creatività e design 222
User Innovation in Creative Industries 219
Il grado di apertura internazionale delle regioni Abruzzo, Piemonte e Veneto 217
The impact of web 2.0 technologies on marketing strategies: an exploratory study on SMEs in Made in Italy 212
Le giovani imprese in Italia e nella Regione Veneto 211
The hidden side of innovation: why tinkerers matter 209
Doing business with open source: an analysis of Italian OSS firms 206
Unveiling the founder effect: A conceptual framework of entrepreneurial imprinting 204
Expressing entrepreneurial visions: a sense-making perspective on entrepreneurial marketing 193
Web e Made in Italy: la terra di mezzo della comunicazione d'impresa 191
L'imprenditoria giovanile in Veneto. Presupposti e obiettivi del progetto di ricerca 187
Il grado di apertura internazionale delle regioni 185
Formazione e cultura del fare 184
UNVEILING THE FOUNDER EFFECT: A PROCESS-ORIENTED FRAMEWORK ON ENTREPRENEURIAL IMPRINTING 183
Director’s cut: exploring the hidden role of startup coaches 182
Politiche per l’imprenditorialità giovanile: stato dell’arte e indicazioni strategiche 181
Socio-demographic factors and online shopping for food and beverage: an analysis of Italian consumers 179
“Redefining and reframing a city: co-designing a new city model in Venice” 177
Female entrepreneurship: a Navigation of the Field and Ways Forward 170
L'imprenditorialità del fare. Come essere innovatori anche senza fondare una start-up 164
Un nuovo profilo di imprenditore per la manifattura italiana 163
Nuove figure professionali a sostegno dei processi di internazionalizzazione 159
Exploring the intersection between Geographical Indications and Sustainable Wine Tourism: the case of le Colline del Prosecco di Conegliano e Valdobbiadene 154
Nuove figure professionali a sostegno dei processi di internazionalizzazione 154
La scuola come spazio di apprendimento e di innovazione: esperienze a Nord Est 149
Reti e nuove tecnologie: strumenti per le politiche per l’internazionalizzazione 147
Fostering digital literacy among Small and Micro Enterprises: Digital transformation as an open and guided innovation process 145
Supporting Pervasive Digitization in Italian SMEs Through an Open Innovation Process 137
Percorsi formativi per l'internazionalizzazione: nuove competenze nella P.A. 136
Reti e nuove tecnologie: strumenti per le politiche di internazionalizzazione 130
New ventures in old industries: disrupting or embedding? 130
Il contratto di rete nel settore agroalimentare 129
Female Entrepreneurship Research: An Evolution of the Field and Impact on Policy 117
Leadership e imprenditorialità nel processo di aggregazione delle imprese 117
La genesi dei contratti di rete 109
Female entrepreneurship in the wine sector: the role of family and identity in Italian small and medium wineries strategies 93
The role of innovative technologies for sustainability 92
Redefining and Reframing a City 88
I modelli di business per il biologico in Veneto 81
Towards the twin transition in the agri-food sector? Framing the current debate on sustainability and digitalisation 80
Universities as platforms for urban renewal and collective mobilization: reinventing Venice's social fabric, economy and lagoon 74
Bridging conflicting frames in policies for digital transformation 67
Entrepreneurship as emancipation: a process framework for female entrepreneurs in resource-constrained environments 66
Spreading the gains from geographical indications: A longitudinal study on the extension of the Prosecco GI 66
Tecnologie 4.0 e imprese agroalimentari: il ruolo delle relazioni con i fornitori e gli ecosistemi di supporto 56
Exploring the online presence of food SMEs: a study on configurations and determinants in the north-east of Italy 39
Regional misalignment in twin transition: coping with a double perspective on green and digital transformations 35
Geographical Indications communication: challenges for Protection Consortia 33
The Dynamic Nature of Geographical Indications (Gis): an Exploratory Study on Prosecco as a Territorial Brand 30
Guest Editorial. Twin transition in agrifood: Digital and green transitions for sustainable, competitive, and resilient food systems 27
Design and innovation in management sciences: aesthetics, communication and ergonomics 26
Pivoting to face COVID-19 in the mobility industry: the BusForFun case 3
Totale 14.497
Categoria #
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Totale 41.577


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20211.861 103 59 89 67 274 159 113 102 165 193 372 165
2021/20221.770 147 187 196 209 143 20 69 81 30 264 287 137
2022/20231.735 114 90 74 161 225 435 39 146 244 34 133 40
2023/20241.653 57 67 141 98 155 225 123 230 99 91 196 171
2024/20252.275 62 101 168 259 146 105 285 252 305 204 221 167
2025/2026369 369 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
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