CANCELLIERI, Giulia

CANCELLIERI, Giulia  

Dipartimento di Management  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 23 (tempo di esecuzione: 0.0 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autori Tipo File Abstract
Audience-Development nei Teatri d’Opera: Origini e Determinanti del Gusto Musicale del Pubblico d’Opera 1-gen-2016 Cancellieri G. + 4.2 Abstract in Atti di convegno -
Blending Novelty and Tradition in Creative Projects: How Robust Project Design shapes the Appeal of Operatic Productions. 1-gen-2022 Cancellieri G. + 3.1 Articolo su libro -
Blending Tradition and Modernity to Legitimize Novelty in Italian Opera 1-gen-2019 Cancellieri, G. 4.1 Articolo in Atti di convegno -
Category Spanning and the Paradox of Strategic Conventionality in the Italian Opera 1-gen-2018 Cancellieri G. + 4.2 Abstract in Atti di convegno -
Cultural Factory tra Iconicità e Management: un Benchmarking Europeo 1-gen-2015 Cancellieri G. + 2.1 Articolo su rivista -
Exploring How Market Identity Shapes Hybridity in Italian opera 1-gen-2017 Cancellieri, G. 2.1 Articolo su rivista -
From La Bohème to La Wally: How Organizational Status Affects the (Un)conventionality of Opera Repertoire 1-gen-2015 Cancellieri G. + 4.2 Abstract in Atti di convegno -
Giving La Traviata a Contemporary Twist? How Market Identity Shapes Hybridity in Italian Opera 1-gen-2016 Cancellieri, G. 4.2 Abstract in Atti di convegno -
How God and King Affect our Music Tastes: Religiosity and Political Interest as Predictors of Omnivorousness 1-gen-2018 Cancellieri G. + 2.1 Articolo su rivista -
How Status Affects the Unconventionality of Opera Repertoires: Conflicting Criteria for Status Distinction, Aesthetic Conventionality and Repertoire Nonconformity in Italian Opera 1-gen-2020 Cancellieri, G. 2.1 Articolo su rivista -
Il Ruolo della Cultura Come Motore di Coesione Sociale e Rigenerazione Urbana 1-gen-2018 CANCELLIERI, Giulia 3.1 Articolo su libro -
Innovative practices and opera houses performance: evidence from Italy 1-gen-2012 Cancellieri G. + 4.2 Abstract in Atti di convegno -
La Rilevanza della Qualità delle Relazioni sulla Scalabilità dell'Innovazione Sociale: Evidenze Empiriche 1-gen-2018 Cancellieri G. + 3.1 Articolo su libro -
Le Esperienze di Innovazione Sociale in Italia 1-gen-2018 Cancellieri G. + 3.1 Articolo su libro -
The Phantom of Modern Opera: How Economics and Politics Affect the Programming Strategies of Opera Houses 1-gen-2016 Cancellieri G. + 2.1 Articolo su rivista -
Scaling Deep or Scaling Up? How Relational Mechanisms Affect the Scaling of Social Innovation 1-gen-2018 Cancellieri G. 4.2 Abstract in Atti di convegno -
Social Innovation for Filling the Resource-Needs Gap in Social Services 1-gen-2018 Cancellieri G. + 3.1 Articolo su libro -
Social Innovation in Arts and Culture: Place-Regeneration Initiatives Driven by Arts and Culture to Achieve Social Cohesion 1-gen-2018 Cancellieri G. + 3.1 Articolo su libro -
Social Innovation in Cross-Sector Partnerships 1-gen-2018 Cancellieri, G. 4.2 Abstract in Atti di convegno -
Strategic Practices and Italian Opera Houses’ Performance: the Innovation Dilemma 1-gen-2015 Cancellieri,G. 2.1 Articolo su rivista -