CERUTTI, SARA
CERUTTI, SARA
Mostra
records
Risultati 1 - 5 di 5 (tempo di esecuzione: 0.0 secondi).
Il ruolo della pragmatica nella comprensione del testo scritto: indagine sulle competenze di adulti normolettori e con disturbi specifici dell’apprendimento.
2023-04-21 Cerutti, Sara
On the acquisition of clitic placement in restructuring: A study on monolingual Italian children
2024-01-01 Cardinaletti, Anna; Cerutti, Sara; Volpato, Francesca
ON THE ACQUISITION OF THIRD PERSON DATIVE CLITIC PRONOUNS IN ITALIAN
2021-01-01 Cardinaletti, Anna; Cerutti, Sara; Volpato, Francesca
On the production and omission of dative and accusative clitics in Italian children with learning difficulties
2024-01-01 Cerutti, Sara; Cardinaletti, Anna; Volpato, Francesca
Reading metaphors: The role of context in comprehension and selection of meanings in written texts
2023-01-01 Cerutti, Sara; Muscariello, Marta; Scagnelli, Melissa; Santulli, Francesca
Titolo | Data di pubblicazione | Autori | Tipo | File | Abstract |
---|---|---|---|---|---|
Il ruolo della pragmatica nella comprensione del testo scritto: indagine sulle competenze di adulti normolettori e con disturbi specifici dell’apprendimento. | 21-apr-2023 | Cerutti, Sara | - | - | |
On the acquisition of clitic placement in restructuring: A study on monolingual Italian children | 1-gen-2024 | Cardinaletti, AnnaCerutti, SaraVolpato, Francesca | 2.1 Articolo su rivista | - | |
ON THE ACQUISITION OF THIRD PERSON DATIVE CLITIC PRONOUNS IN ITALIAN | 1-gen-2021 | Cardinaletti AnnaCerutti SaraVolpato Francesca | 2.1 Articolo su rivista | - | |
On the production and omission of dative and accusative clitics in Italian children with learning difficulties | 1-gen-2024 | SARA CERUTTIANNA CARDINALETTIFRANCESCA VOLPATO | 3.1 Articolo su libro | - | |
Reading metaphors: The role of context in comprehension and selection of meanings in written texts | 1-gen-2023 | Cerutti, SaraScagnelli, MelissaSantulli, Francesca + | 2.1 Articolo su rivista | - |