BELLIO, ELENA

BELLIO, ELENA  

Venice School of Management  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 28 (tempo di esecuzione: 0.0 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autori Tipo File Abstract
A framework for the assessment of online fashion retailers: the fashion shopper web empowerment index 1-gen-2016 Bellio Elena + 2.1 Articolo su rivista -
Ageing Society e comportamenti della distribuzione commerciale 1-gen-2017 Bellio Elena + 2.1 Articolo su rivista -
Communication Through Visual Contents: Instagram Use in The Wineries’ Strategies 1-gen-2021 Bellio ElenaChecchinato FrancescaMauracher Christine 4.1 Articolo in Atti di convegno -
Communication through visual contents: Instagram use in the wineries’ strategies 1-gen-2020 Elena BellioFrancesca ChecchinatoChristine Mauracher 4.1 Articolo in Atti di convegno -
Experiential marketing in hospitality: an in-depth analysis of the hospital environment 1-gen-2018 Bellio Elena + 4.1 Articolo in Atti di convegno -
La grande distribuzione alla conquista del cliente silver 1-gen-2020 Elena Bellio + 2.1 Articolo su rivista -
La maternità nelle comunità online. Nuove pratiche di appropriazione e nuove forme di cittadinanza tecnoscientifica 1-gen-2017 Bellio Elena + 2.1 Articolo su rivista -
Main factors affecting perceived quality in healthcare: a patient perspective approach 1-gen-2021 Bellio, Elena + 2.1 Articolo su rivista -
Maritime Museums Online Presence: Actual Value and Challenges 1-gen-2023 Elena BellioFrancesco Casarin + 4.1 Articolo in Atti di convegno -
Marketing e «progettazione esperienziale» dell’ospedale 1-gen-2017 BELLIO ELENA + 2.1 Articolo su rivista -
Not only the picture to foster tourism: the interplay role of destination area hashtags on Instagram posts 1-gen-2021 Elena BellioFrancesca Checchinato 4.1 Articolo in Atti di convegno -
Out-of-pocket expenditure for services in a national health system: the rationale for new pricing strategies in the Italian healthcare sector 1-gen-2020 Elena Bellio + 4.1 Articolo in Atti di convegno -
Perceived fears, stress overload and health status in traveling intention: a new framework at the time of COVID-19. 1-gen-2021 Elena BellioFrancesca ChecchinatoDebora Slanzi 4.1 Articolo in Atti di convegno -
Senior customer shopping and in-store design 1-gen-2017 Bellio Elena + 4.1 Articolo in Atti di convegno -
Smart technology for a smarter patient: sketching the patient 2.0 profile 1-gen-2016 BELLIO ELENAMAZZOLA MARIA + 2.1 Articolo su rivista -
Social media analysis applied to childhood vaccines in Italy: insights for redefining the INHS communication strategies 1-gen-2021 Bellio, Elena + 4.1 Articolo in Atti di convegno -
Technology innovation in healthcare and changing patient’s behaviors: new challenges for marketing 1-gen-2016 BELLIO ELENAMAZZOLA MARIA + 2.1 Articolo su rivista -
Technology innovation, new patient’s behaviors and new health service paradigms 1-gen-2017 BELLIO ELENA + 2.1 Articolo su rivista -
The advertising - "text and driving" behavior relationship: theory and evidence of a shock advertising experiment 1-gen-2015 Bellio ElenaMazzola Maria + 4.1 Articolo in Atti di convegno -
The experience drivers of birthing women in the maternity hospital: a monocentric study based at Burlo Garofolo Trieste 1-gen-2018 Bellio Elena + 4.1 Articolo in Atti di convegno -