CASARIN, Francesco
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 5.470
NA - Nord America 4.033
AS - Asia 2.123
SA - Sud America 12
OC - Oceania 11
AF - Africa 9
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 8
Totale 11.666
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.909
IT - Italia 2.707
CN - Cina 1.617
PL - Polonia 1.085
UA - Ucraina 256
GB - Regno Unito 246
IE - Irlanda 225
DE - Germania 216
SG - Singapore 193
FI - Finlandia 173
SE - Svezia 134
FR - Francia 120
CA - Canada 116
RU - Federazione Russa 85
TR - Turchia 72
HK - Hong Kong 55
AT - Austria 54
BE - Belgio 41
ID - Indonesia 41
IN - India 25
IR - Iran 24
ES - Italia 23
NL - Olanda 21
KR - Corea 20
CH - Svizzera 19
RO - Romania 17
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 16
GR - Grecia 14
AU - Australia 10
PT - Portogallo 10
JP - Giappone 8
VN - Vietnam 8
TW - Taiwan 7
BR - Brasile 6
EU - Europa 6
MA - Marocco 6
PH - Filippine 6
MY - Malesia 5
SA - Arabia Saudita 5
BN - Brunei Darussalam 4
CZ - Repubblica Ceca 4
AL - Albania 3
BD - Bangladesh 3
CO - Colombia 3
DK - Danimarca 3
MX - Messico 3
TH - Thailandia 3
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 2
AR - Argentina 2
BG - Bulgaria 2
BH - Bahrain 2
DO - Repubblica Dominicana 2
LT - Lituania 2
LU - Lussemburgo 2
NO - Norvegia 2
PK - Pakistan 2
SV - El Salvador 2
UZ - Uzbekistan 2
CL - Cile 1
EG - Egitto 1
GE - Georgia 1
HR - Croazia 1
HU - Ungheria 1
IL - Israele 1
IM - Isola di Man 1
IQ - Iraq 1
JO - Giordania 1
LB - Libano 1
MD - Moldavia 1
MT - Malta 1
NG - Nigeria 1
NZ - Nuova Zelanda 1
PA - Panama 1
RS - Serbia 1
TN - Tunisia 1
Totale 11.666
Città #
Warsaw 1.063
Chandler 470
Jacksonville 459
Woodbridge 420
Venezia 343
Ann Arbor 247
Dublin 216
Jinan 206
Nanjing 169
Ashburn 166
Shenyang 162
Fairfield 161
Mestre 147
Houston 138
New York 132
Seattle 116
Singapore 115
Boardman 110
Milan 110
Hebei 101
Wilmington 94
Beijing 93
Guangzhou 77
Taiyuan 76
Padova 72
Dearborn 71
Izmir 67
Tianjin 66
Zhengzhou 62
Boston 59
Cambridge 59
Toronto 59
Venice 59
Hangzhou 56
Ningbo 56
Haikou 54
Hong Kong 54
Rome 54
Vienna 50
Mülheim 49
Nanchang 49
Princeton 49
Changsha 45
Edmonton 44
Jiaxing 41
Taizhou 38
Fuzhou 36
Redwood City 35
Andover 29
Dueville 27
Des Moines 24
Brussels 23
San Mateo 23
Verona 22
Florence 21
Wembley 21
Trieste 20
Saint Petersburg 19
Campolongo Maggiore 18
Helsinki 17
Mola Di Bari 17
Turin 17
Jakarta 16
Macao 16
Bologna 15
Noventa di Piave 14
Treviso 14
Bergamo 13
Hefei 13
Paris 13
Edinburgh 12
London 12
Naples 12
San Diego 12
Berlin 11
Dallas 11
Mumbai 11
Shanghai 11
Sroda Wielkopolska 11
Udine 11
Bari 10
Leawood 10
Sedico 10
Varese 10
Hamburg 9
Los Angeles 9
Napoli 9
Reggio Emilia 9
Carbonera 8
Collecorvino 8
Groningen 8
Modena 8
Trento 8
Valeggio Sul Mincio 8
Camden 7
Casier 7
Ferrara 7
Foggia 7
Genova 7
Moscow 7
Totale 7.367
Nome #
Internet e i Cambiamenti nei Comportamenti di Acquisto del Consumatore 566
Marketing. Definito, spiegato, applicato 481
Art experiences and eWOM: Exploring the content of museum reviews 434
How well is the museum performing? A joint use of DEA and BSC to measure the performance of museums 403
Experiential marketing and the crisis of postmodernism. Problems and perspectives 392
How perceived image of a sponsorship event influences on the brand perception: An international research of the America´s Cup and Louis Vuitton 382
Cultural Consumption and the Artistic Benefit 377
The cultural omnivorousness and the consumption of performing arts 366
Disintermediazione e reintermediazione nel commercio elettronico 354
Organizational learning in the context of performing arts 343
Cultural consumption and participation. Creating value for the performing arts: the role of audience 327
Il marketing dei prodotti turistici. Volume primo 311
How the Attributes of a Museum Experience Influence Electronic Word-of-Mouth Valence: an Analysis of Online Museum Reviews 294
Research and Managerial Implications 281
Quale marketing per le organizzazioni culturali? Oltre l'approccio pluralistico 277
Il marketing dei beni e degli eventi culturali: tra turismo e territorio 255
Mercati reali vs mercati virtuali? Uscire dalla crisi ripensando gli spazi della relazione con il consumatore 254
Il marketing dei prodotti turistici 246
Consumer Confidence in Responsible Tourism: How Business Reporting Systems can Encourage Respectful Behaviour 241
An International Review of Cultural Consumption Research 225
La soddisfazione del turista tra ricerche quantitative e qualitative 219
La segmentazione del mercato dei beni di consumo 217
La relazione Industria-distribuzione Tra conflitto e collaborazione 206
I prodotti turistici evoluti. L’atteggiamento della domanda. 205
What Do We Know about Europe? 205
Le tendenze degli studi sul consumo culturale in 15 anni di ricerca 190
L'etude marketing du comportament du touriste. Problemes theoriques et enjeux operationnels 174
Canali distributivi e domanda senior 174
Cap. 11: Il prezzo; Cap. 12: Le strutture commerciali; Cap. 13: La distribuzione 173
Consumption Culture in Europe: insight into the beverage industry 171
Evaluation of Sponsorship Effects on Brand Image within a European Context: the America’s Cup and Louis Vuitton Case 170
Changements de stratégies dans les campagnes publicitaires 164
"Sostenibilità, branding e gestione sistemica nella relazione tra destinazione turistica e tour operator" 163
Euro e marketing. Analisi delle problematiche ed applicazione al sistema turistico, (con Frédéric Jallat) 162
Canali distributivi e nuove tecnologie: il senior tra empowerment ed esclusione 162
Consumption of the Performing Arts from a Supply-Side Perspective: Searching for Artistic Benefit 162
Il marketing dei prodotti turistici. Volume secondo 159
Philosophy of Marketing. The New Realist Approach 152
Il caso Jesolo Capodanno 150
Tourism Distribution Channels in Europe: a comparative study 149
Il rapporto tra la destinazione turistica e i Tour Operator 148
Marketing e domanda senior 146
Posizionamento e domanda senior, un'indagine empirica 143
Quality and tour operator services: an application of the Analytic Hierarchy Process 141
Internet Marketing e processo d'acquisto, (con U. Collesei e T. Vescovi) 127
Preface 122
Les tendences du marketing des services 118
Research Methodology 118
Passage à l'euro et gestion des activités de service: une analyse des stratégies commerciales et des politiques de prix 117
eWom and sentiment analysis to support decision processes within maritime heritage museum networks. The case of Arca Adriatica 88
Maritime Museums Online Presence: Actual Value and Challenges 82
Omnivorous cultural consumption and the co-creation of cultural products: Interactive versus participatory art 79
La Biennale di Venezia: la comunicazione internazionale aò segmento dei giovani 64
eWOM and growth strategies for the tourism industry in maritime museum networks. The case of the ARCA Adriatica tourist product 33
The return of reality: contemporary marketing beyond postmodernist antirealism 16
Totale 11.878
Categoria #
all - tutte 28.112
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Totale 28.112


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20201.392 0 0 0 210 140 151 117 267 102 213 117 75
2020/20211.760 100 31 109 94 211 146 86 101 114 248 344 176
2021/20221.477 184 150 199 207 108 33 32 79 38 99 137 211
2022/20231.544 107 125 37 137 194 380 42 82 191 23 164 62
2023/20241.175 54 50 68 144 121 190 80 130 75 46 113 104
2024/2025278 52 47 123 56 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 11.878