CASARIN, Francesco
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 5.547
NA - Nord America 4.052
AS - Asia 2.266
SA - Sud America 12
AF - Africa 11
OC - Oceania 11
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 8
Totale 11.907
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.924
IT - Italia 2.766
CN - Cina 1.621
PL - Polonia 1.085
SG - Singapore 311
UA - Ucraina 256
GB - Regno Unito 255
IE - Irlanda 225
DE - Germania 218
FI - Finlandia 173
SE - Svezia 135
FR - Francia 121
CA - Canada 120
RU - Federazione Russa 85
TR - Turchia 72
HK - Hong Kong 57
ID - Indonesia 55
AT - Austria 54
BE - Belgio 41
IN - India 26
IR - Iran 24
ES - Italia 23
NL - Olanda 23
KR - Corea 20
CH - Svizzera 19
RO - Romania 17
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 16
GR - Grecia 14
AU - Australia 10
PT - Portogallo 10
JP - Giappone 8
PH - Filippine 8
VN - Vietnam 8
TW - Taiwan 7
BR - Brasile 6
EU - Europa 6
MA - Marocco 6
AL - Albania 5
MY - Malesia 5
SA - Arabia Saudita 5
TH - Thailandia 5
BN - Brunei Darussalam 4
CZ - Repubblica Ceca 4
BD - Bangladesh 3
CO - Colombia 3
DK - Danimarca 3
LT - Lituania 3
MX - Messico 3
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 2
AR - Argentina 2
BG - Bulgaria 2
BH - Bahrain 2
DO - Repubblica Dominicana 2
LU - Lussemburgo 2
MG - Madagascar 2
NO - Norvegia 2
PK - Pakistan 2
SV - El Salvador 2
UZ - Uzbekistan 2
CL - Cile 1
EG - Egitto 1
GE - Georgia 1
HR - Croazia 1
HU - Ungheria 1
IL - Israele 1
IM - Isola di Man 1
IQ - Iraq 1
JO - Giordania 1
LB - Libano 1
MD - Moldavia 1
MT - Malta 1
NG - Nigeria 1
NZ - Nuova Zelanda 1
PA - Panama 1
RS - Serbia 1
TN - Tunisia 1
Totale 11.907
Città #
Warsaw 1.063
Chandler 470
Jacksonville 459
Woodbridge 420
Venezia 343
Ann Arbor 247
Singapore 218
Dublin 216
Jinan 206
Ashburn 174
Nanjing 169
Shenyang 162
Fairfield 161
Mestre 147
Houston 138
New York 132
Milan 123
Seattle 116
Boardman 110
Hebei 101
Wilmington 94
Beijing 93
Padova 78
Guangzhou 77
Taiyuan 76
Dearborn 71
Izmir 67
Tianjin 66
Venice 62
Zhengzhou 62
Boston 59
Cambridge 59
Rome 59
Toronto 59
Hangzhou 56
Ningbo 56
Haikou 54
Hong Kong 54
Vienna 50
Mülheim 49
Nanchang 49
Princeton 49
Changsha 45
Edmonton 44
Jiaxing 41
Taizhou 38
Fuzhou 36
Redwood City 35
Jakarta 30
Andover 29
Dueville 27
Des Moines 24
Brussels 23
San Mateo 23
Verona 23
Florence 21
Wembley 21
Trieste 20
Saint Petersburg 19
Campolongo Maggiore 18
Helsinki 17
Mola Di Bari 17
Turin 17
Bologna 16
Macao 16
Noventa di Piave 14
Treviso 14
Bergamo 13
Hefei 13
London 13
Paris 13
Edinburgh 12
Naples 12
San Diego 12
Berlin 11
Dallas 11
Mumbai 11
Shanghai 11
Sroda Wielkopolska 11
Udine 11
Bari 10
Leawood 10
Sedico 10
Varese 10
Hackney 9
Hamburg 9
Los Angeles 9
Napoli 9
Reggio Emilia 9
Carbonera 8
Collecorvino 8
Frankfurt am Main 8
Groningen 8
Modena 8
Trento 8
Valeggio Sul Mincio 8
Brescia 7
Camden 7
Casier 7
Ferrara 7
Totale 7.525
Nome #
Internet e i Cambiamenti nei Comportamenti di Acquisto del Consumatore 570
Marketing. Definito, spiegato, applicato 484
Art experiences and eWOM: Exploring the content of museum reviews 439
How well is the museum performing? A joint use of DEA and BSC to measure the performance of museums 411
How perceived image of a sponsorship event influences on the brand perception: An international research of the America´s Cup and Louis Vuitton 405
Experiential marketing and the crisis of postmodernism. Problems and perspectives 396
Cultural Consumption and the Artistic Benefit 381
The cultural omnivorousness and the consumption of performing arts 369
Disintermediazione e reintermediazione nel commercio elettronico 359
Organizational learning in the context of performing arts 346
Cultural consumption and participation. Creating value for the performing arts: the role of audience 334
Il marketing dei prodotti turistici. Volume primo 312
How the Attributes of a Museum Experience Influence Electronic Word-of-Mouth Valence: an Analysis of Online Museum Reviews 302
Research and Managerial Implications 283
Quale marketing per le organizzazioni culturali? Oltre l'approccio pluralistico 280
Il marketing dei beni e degli eventi culturali: tra turismo e territorio 258
Mercati reali vs mercati virtuali? Uscire dalla crisi ripensando gli spazi della relazione con il consumatore 258
Il marketing dei prodotti turistici 248
Consumer Confidence in Responsible Tourism: How Business Reporting Systems can Encourage Respectful Behaviour 243
An International Review of Cultural Consumption Research 227
La soddisfazione del turista tra ricerche quantitative e qualitative 226
La segmentazione del mercato dei beni di consumo 220
What Do We Know about Europe? 208
La relazione Industria-distribuzione Tra conflitto e collaborazione 207
I prodotti turistici evoluti. L’atteggiamento della domanda. 207
Le tendenze degli studi sul consumo culturale in 15 anni di ricerca 196
Cap. 11: Il prezzo; Cap. 12: Le strutture commerciali; Cap. 13: La distribuzione 178
L'etude marketing du comportament du touriste. Problemes theoriques et enjeux operationnels 177
Canali distributivi e domanda senior 176
Consumption Culture in Europe: insight into the beverage industry 173
Evaluation of Sponsorship Effects on Brand Image within a European Context: the America’s Cup and Louis Vuitton Case 172
"Sostenibilità, branding e gestione sistemica nella relazione tra destinazione turistica e tour operator" 168
Consumption of the Performing Arts from a Supply-Side Perspective: Searching for Artistic Benefit 168
Changements de stratégies dans les campagnes publicitaires 167
Il marketing dei prodotti turistici. Volume secondo 166
Euro e marketing. Analisi delle problematiche ed applicazione al sistema turistico, (con Frédéric Jallat) 165
Canali distributivi e nuove tecnologie: il senior tra empowerment ed esclusione 165
Philosophy of Marketing. The New Realist Approach 164
Il caso Jesolo Capodanno 154
Il rapporto tra la destinazione turistica e i Tour Operator 152
Tourism Distribution Channels in Europe: a comparative study 150
Marketing e domanda senior 147
Posizionamento e domanda senior, un'indagine empirica 145
Quality and tour operator services: an application of the Analytic Hierarchy Process 144
Internet Marketing e processo d'acquisto, (con U. Collesei e T. Vescovi) 131
Preface 124
Les tendences du marketing des services 122
Research Methodology 120
Passage à l'euro et gestion des activités de service: une analyse des stratégies commerciales et des politiques de prix 118
eWom and sentiment analysis to support decision processes within maritime heritage museum networks. The case of Arca Adriatica 92
Maritime Museums Online Presence: Actual Value and Challenges 89
Omnivorous cultural consumption and the co-creation of cultural products: Interactive versus participatory art 84
La Biennale di Venezia: la comunicazione internazionale aò segmento dei giovani 80
eWOM and growth strategies for the tourism industry in maritime museum networks. The case of the ARCA Adriatica tourist product 37
The return of reality: contemporary marketing beyond postmodernist antirealism 23
Totale 12.120
Categoria #
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Totale 29.770


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20201.042 0 0 0 0 0 151 117 267 102 213 117 75
2020/20211.760 100 31 109 94 211 146 86 101 114 248 344 176
2021/20221.477 184 150 199 207 108 33 32 79 38 99 137 211
2022/20231.544 107 125 37 137 194 380 42 82 191 23 164 62
2023/20241.175 54 50 68 144 121 190 80 130 75 46 113 104
2024/2025520 52 47 123 131 99 68 0 0 0 0 0 0
Totale 12.120