CASARIN, Francesco
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 5.858
NA - Nord America 4.215
AS - Asia 2.648
SA - Sud America 132
AF - Africa 24
OC - Oceania 11
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 8
Totale 12.896
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.078
IT - Italia 2.923
CN - Cina 1.640
PL - Polonia 1.088
SG - Singapore 509
GB - Regno Unito 266
UA - Ucraina 257
DE - Germania 242
IE - Irlanda 227
FI - Finlandia 181
HK - Hong Kong 169
FR - Francia 153
SE - Svezia 135
CA - Canada 126
RU - Federazione Russa 124
BR - Brasile 112
TR - Turchia 74
ID - Indonesia 60
AT - Austria 58
BE - Belgio 41
NL - Olanda 36
ES - Italia 32
IN - India 32
IR - Iran 27
KR - Corea 23
CH - Svizzera 21
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 17
RO - Romania 17
GR - Grecia 14
VN - Vietnam 14
PT - Portogallo 11
AU - Australia 10
MA - Marocco 10
AR - Argentina 9
JP - Giappone 9
MY - Malesia 8
PH - Filippine 8
PK - Pakistan 8
TH - Thailandia 8
TW - Taiwan 8
IQ - Iraq 7
AL - Albania 6
BD - Bangladesh 6
CZ - Repubblica Ceca 6
EU - Europa 6
LT - Lituania 5
SA - Arabia Saudita 5
UZ - Uzbekistan 5
ZA - Sudafrica 5
BN - Brunei Darussalam 4
MX - Messico 4
TN - Tunisia 4
CO - Colombia 3
DK - Danimarca 3
DO - Repubblica Dominicana 3
PE - Perù 3
VE - Venezuela 3
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 2
BG - Bulgaria 2
BH - Bahrain 2
LU - Lussemburgo 2
MG - Madagascar 2
NO - Norvegia 2
PA - Panama 2
SV - El Salvador 2
CI - Costa d'Avorio 1
CL - Cile 1
EC - Ecuador 1
EG - Egitto 1
GE - Georgia 1
HR - Croazia 1
HU - Ungheria 1
IL - Israele 1
IM - Isola di Man 1
JO - Giordania 1
LB - Libano 1
MD - Moldavia 1
MT - Malta 1
NG - Nigeria 1
NZ - Nuova Zelanda 1
OM - Oman 1
RS - Serbia 1
Totale 12.896
Città #
Warsaw 1.065
Chandler 470
Jacksonville 460
Woodbridge 420
Venezia 343
Ann Arbor 247
Singapore 241
Dublin 218
Jinan 206
Ashburn 178
Milan 171
Nanjing 169
Hong Kong 166
Shenyang 162
Fairfield 161
Mestre 147
Houston 138
New York 134
Seattle 117
Boardman 111
Hebei 101
Beijing 96
Wilmington 94
Venice 90
Padova 84
Guangzhou 78
Taiyuan 76
Dearborn 71
Izmir 67
Tianjin 66
Zhengzhou 62
Boston 60
Council Bluffs 60
Rome 60
Toronto 60
Cambridge 59
Hangzhou 56
Ningbo 56
Haikou 54
Vienna 53
Mülheim 49
Nanchang 49
Princeton 49
Changsha 45
Edmonton 44
Jiaxing 41
Taizhou 38
Fuzhou 36
Redwood City 35
Jakarta 31
Andover 29
Dueville 27
Hefei 27
Des Moines 24
Brussels 23
San Mateo 23
Turin 23
Verona 23
Bologna 21
Florence 21
Wembley 21
Trieste 20
Campolongo Maggiore 19
Casier 19
Saint Petersburg 19
Moscow 18
Helsinki 17
Macao 17
Mola Di Bari 17
The Dalles 17
Munich 15
Naples 15
Noventa di Piave 14
Treviso 14
Bergamo 13
Dallas 13
London 13
Paris 13
Edinburgh 12
San Diego 12
São Paulo 12
Berlin 11
Mumbai 11
Shanghai 11
Sroda Wielkopolska 11
Udine 11
Bari 10
Groningen 10
Leawood 10
Los Angeles 10
Sedico 10
Varese 10
Brescia 9
Hackney 9
Hamburg 9
Napoli 9
Reggio Emilia 9
Carbonera 8
Collecorvino 8
Frankfurt am Main 8
Totale 7.899
Nome #
Internet e i Cambiamenti nei Comportamenti di Acquisto del Consumatore 603
Marketing. Definito, spiegato, applicato 492
Art experiences and eWOM: Exploring the content of museum reviews 463
How perceived image of a sponsorship event influences on the brand perception: An international research of the America´s Cup and Louis Vuitton 442
How well is the museum performing? A joint use of DEA and BSC to measure the performance of museums 428
Experiential marketing and the crisis of postmodernism. Problems and perspectives 418
Cultural Consumption and the Artistic Benefit 394
The cultural omnivorousness and the consumption of performing arts 375
Disintermediazione e reintermediazione nel commercio elettronico 373
Organizational learning in the context of performing arts 361
Cultural consumption and participation. Creating value for the performing arts: the role of audience 344
How the Attributes of a Museum Experience Influence Electronic Word-of-Mouth Valence: an Analysis of Online Museum Reviews 344
Il marketing dei prodotti turistici. Volume primo 338
Research and Managerial Implications 293
Quale marketing per le organizzazioni culturali? Oltre l'approccio pluralistico 291
Mercati reali vs mercati virtuali? Uscire dalla crisi ripensando gli spazi della relazione con il consumatore 273
Il marketing dei beni e degli eventi culturali: tra turismo e territorio 268
Il marketing dei prodotti turistici 266
Consumer Confidence in Responsible Tourism: How Business Reporting Systems can Encourage Respectful Behaviour 258
An International Review of Cultural Consumption Research 241
La soddisfazione del turista tra ricerche quantitative e qualitative 236
La segmentazione del mercato dei beni di consumo 225
I prodotti turistici evoluti. L’atteggiamento della domanda. 224
La relazione Industria-distribuzione Tra conflitto e collaborazione 221
What Do We Know about Europe? 217
Le tendenze degli studi sul consumo culturale in 15 anni di ricerca 214
Philosophy of Marketing. The New Realist Approach 202
Cap. 11: Il prezzo; Cap. 12: Le strutture commerciali; Cap. 13: La distribuzione 195
Consumption of the Performing Arts from a Supply-Side Perspective: Searching for Artistic Benefit 194
L'etude marketing du comportament du touriste. Problemes theoriques et enjeux operationnels 190
Evaluation of Sponsorship Effects on Brand Image within a European Context: the America’s Cup and Louis Vuitton Case 187
Canali distributivi e domanda senior 186
Consumption Culture in Europe: insight into the beverage industry 185
Euro e marketing. Analisi delle problematiche ed applicazione al sistema turistico, (con Frédéric Jallat) 180
Changements de stratégies dans les campagnes publicitaires 179
Il marketing dei prodotti turistici. Volume secondo 179
"Sostenibilità, branding e gestione sistemica nella relazione tra destinazione turistica e tour operator" 177
Canali distributivi e nuove tecnologie: il senior tra empowerment ed esclusione 174
Il rapporto tra la destinazione turistica e i Tour Operator 167
Il caso Jesolo Capodanno 164
Tourism Distribution Channels in Europe: a comparative study 161
Posizionamento e domanda senior, un'indagine empirica 157
Marketing e domanda senior 153
Quality and tour operator services: an application of the Analytic Hierarchy Process 152
Internet Marketing e processo d'acquisto, (con U. Collesei e T. Vescovi) 143
Preface 134
Les tendences du marketing des services 131
Research Methodology 129
Omnivorous cultural consumption and the co-creation of cultural products: Interactive versus participatory art 128
Passage à l'euro et gestion des activités de service: une analyse des stratégies commerciales et des politiques de prix 127
eWom and sentiment analysis to support decision processes within maritime heritage museum networks. The case of Arca Adriatica 114
La Biennale di Venezia: la comunicazione internazionale aò segmento dei giovani 110
Maritime Museums Online Presence: Actual Value and Challenges 99
eWOM and growth strategies for the tourism industry in maritime museum networks. The case of the ARCA Adriatica tourist product 66
The adoption of digital technologies in arts and cultural organizations. A review of the literature 54
The return of reality: contemporary marketing beyond postmodernist antirealism 53
Alternative Philosophical Models of Experience and Authenticity and their Relevance to Marketing Practices 42
Totale 13.114
Categoria #
all - tutte 34.079
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 34.079


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/202075 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 75
2020/20211.760 100 31 109 94 211 146 86 101 114 248 344 176
2021/20221.477 184 150 199 207 108 33 32 79 38 99 137 211
2022/20231.544 107 125 37 137 194 380 42 82 191 23 164 62
2023/20241.197 54 50 69 144 129 196 82 132 77 46 113 105
2024/20251.492 52 47 124 132 100 84 166 161 230 195 140 61
Totale 13.114