CASARIN, Francesco
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 6.102
NA - Nord America 4.834
AS - Asia 3.648
SA - Sud America 198
AF - Africa 51
OC - Oceania 12
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 8
Totale 14.853
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.671
IT - Italia 2.987
CN - Cina 1.960
PL - Polonia 1.096
SG - Singapore 905
GB - Regno Unito 320
DE - Germania 296
UA - Ucraina 258
IE - Irlanda 227
FI - Finlandia 188
HK - Hong Kong 184
FR - Francia 180
BR - Brasile 158
CA - Canada 140
SE - Svezia 139
RU - Federazione Russa 128
IN - India 99
TR - Turchia 80
JP - Giappone 72
ID - Indonesia 64
KR - Corea 63
VN - Vietnam 61
AT - Austria 60
BE - Belgio 41
NL - Olanda 41
ES - Italia 35
IR - Iran 32
CH - Svizzera 24
AR - Argentina 17
GR - Grecia 17
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 17
RO - Romania 17
BD - Bangladesh 14
PH - Filippine 14
ZA - Sudafrica 13
MA - Marocco 12
MY - Malesia 12
AU - Australia 11
IQ - Iraq 11
MX - Messico 11
PT - Portogallo 11
TW - Taiwan 10
PK - Pakistan 9
TH - Thailandia 8
SA - Arabia Saudita 7
AL - Albania 6
BJ - Benin 6
CZ - Repubblica Ceca 6
EU - Europa 6
LT - Lituania 6
UZ - Uzbekistan 6
VE - Venezuela 6
CO - Colombia 5
NO - Norvegia 5
TN - Tunisia 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
BN - Brunei Darussalam 4
DK - Danimarca 4
EC - Ecuador 4
NG - Nigeria 4
CG - Congo 3
CR - Costa Rica 3
DO - Repubblica Dominicana 3
PE - Perù 3
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 2
BG - Bulgaria 2
BH - Bahrain 2
BO - Bolivia 2
CI - Costa d'Avorio 2
CL - Cile 2
CM - Camerun 2
IL - Israele 2
JO - Giordania 2
LU - Lussemburgo 2
MG - Madagascar 2
NP - Nepal 2
PA - Panama 2
SV - El Salvador 2
AZ - Azerbaigian 1
EG - Egitto 1
GE - Georgia 1
GY - Guiana 1
HN - Honduras 1
HR - Croazia 1
HU - Ungheria 1
IM - Isola di Man 1
LB - Libano 1
MD - Moldavia 1
MT - Malta 1
NZ - Nuova Zelanda 1
OM - Oman 1
RS - Serbia 1
UG - Uganda 1
VC - Saint Vincent e Grenadine 1
Totale 14.853
Città #
Warsaw 1.072
Singapore 479
Chandler 470
Jacksonville 461
Woodbridge 420
Ashburn 362
Venezia 343
Ann Arbor 247
Dublin 218
Jinan 207
Milan 190
Hong Kong 177
Nanjing 169
Shenyang 164
Fairfield 161
New York 157
Beijing 153
Mestre 147
Houston 141
Dallas 124
Seattle 121
Hefei 114
Boardman 111
Hebei 101
Venice 95
Wilmington 94
Guangzhou 86
Padova 84
Taiyuan 78
Council Bluffs 74
Dearborn 71
Tianjin 68
Izmir 67
Rome 66
Boston 63
Toronto 63
Zhengzhou 63
Cambridge 59
Bengaluru 56
Hangzhou 56
Ningbo 56
Haikou 54
Vienna 54
Nanchang 50
Mülheim 49
Princeton 49
Changsha 47
Seoul 46
London 45
Edmonton 44
Jiaxing 41
Munich 41
Los Angeles 39
Taizhou 38
Buffalo 37
Fuzhou 36
Redwood City 35
Jakarta 34
Frankfurt am Main 33
The Dalles 30
Andover 29
Santa Clara 29
Verona 29
Dueville 27
Ho Chi Minh City 25
Des Moines 24
Brussels 23
San Mateo 23
Turin 23
Bologna 22
Florence 21
Wembley 21
Casier 20
Tokyo 20
Trieste 20
Campolongo Maggiore 19
Saint Petersburg 19
Moscow 18
Helsinki 17
Macao 17
Mola Di Bari 17
Naples 15
Shanghai 15
São Paulo 15
Noventa di Piave 14
Treviso 14
Bergamo 13
Hanoi 13
Mumbai 13
Paris 13
Edinburgh 12
San Diego 12
Berlin 11
Orem 11
Phoenix 11
Sroda Wielkopolska 11
Udine 11
Bari 10
Brooklyn 10
Denver 10
Totale 9.007
Nome #
Internet e i Cambiamenti nei Comportamenti di Acquisto del Consumatore 653
Marketing. Definito, spiegato, applicato 517
Art experiences and eWOM: Exploring the content of museum reviews 504
How perceived image of a sponsorship event influences on the brand perception: An international research of the America´s Cup and Louis Vuitton 488
Experiential marketing and the crisis of postmodernism. Problems and perspectives 462
How well is the museum performing? A joint use of DEA and BSC to measure the performance of museums 449
Disintermediazione e reintermediazione nel commercio elettronico 428
Cultural Consumption and the Artistic Benefit 424
The cultural omnivorousness and the consumption of performing arts 411
Organizational learning in the context of performing arts 394
Cultural consumption and participation. Creating value for the performing arts: the role of audience 391
How the Attributes of a Museum Experience Influence Electronic Word-of-Mouth Valence: an Analysis of Online Museum Reviews 380
Il marketing dei prodotti turistici. Volume primo 367
Research and Managerial Implications 328
Quale marketing per le organizzazioni culturali? Oltre l'approccio pluralistico 312
Consumer Confidence in Responsible Tourism: How Business Reporting Systems can Encourage Respectful Behaviour 299
Il marketing dei prodotti turistici 297
Mercati reali vs mercati virtuali? Uscire dalla crisi ripensando gli spazi della relazione con il consumatore 292
Il marketing dei beni e degli eventi culturali: tra turismo e territorio 282
An International Review of Cultural Consumption Research 276
La soddisfazione del turista tra ricerche quantitative e qualitative 261
I prodotti turistici evoluti. L’atteggiamento della domanda. 257
Consumption of the Performing Arts from a Supply-Side Perspective: Searching for Artistic Benefit 256
La relazione Industria-distribuzione Tra conflitto e collaborazione 251
What Do We Know about Europe? 251
La segmentazione del mercato dei beni di consumo 244
Cap. 11: Il prezzo; Cap. 12: Le strutture commerciali; Cap. 13: La distribuzione 243
Philosophy of Marketing. The New Realist Approach 242
Le tendenze degli studi sul consumo culturale in 15 anni di ricerca 241
Canali distributivi e domanda senior 224
Changements de stratégies dans les campagnes publicitaires 223
Consumption Culture in Europe: insight into the beverage industry 221
Evaluation of Sponsorship Effects on Brand Image within a European Context: the America’s Cup and Louis Vuitton Case 218
Euro e marketing. Analisi delle problematiche ed applicazione al sistema turistico, (con Frédéric Jallat) 214
L'etude marketing du comportament du touriste. Problemes theoriques et enjeux operationnels 209
Canali distributivi e nuove tecnologie: il senior tra empowerment ed esclusione 204
Il rapporto tra la destinazione turistica e i Tour Operator 202
"Sostenibilità, branding e gestione sistemica nella relazione tra destinazione turistica e tour operator" 201
Il marketing dei prodotti turistici. Volume secondo 199
Tourism Distribution Channels in Europe: a comparative study 188
Posizionamento e domanda senior, un'indagine empirica 188
Il caso Jesolo Capodanno 187
Marketing e domanda senior 179
Quality and tour operator services: an application of the Analytic Hierarchy Process 177
Omnivorous cultural consumption and the co-creation of cultural products: Interactive versus participatory art 174
eWom and sentiment analysis to support decision processes within maritime heritage museum networks. The case of Arca Adriatica 169
Internet Marketing e processo d'acquisto, (con U. Collesei e T. Vescovi) 166
Les tendences du marketing des services 162
Preface 150
La Biennale di Venezia: la comunicazione internazionale aò segmento dei giovani 149
Passage à l'euro et gestion des activités de service: une analyse des stratégies commerciales et des politiques de prix 149
Research Methodology 147
The adoption of digital technologies in arts and cultural organizations. A review of the literature 142
Maritime Museums Online Presence: Actual Value and Challenges 142
eWOM and growth strategies for the tourism industry in maritime museum networks. The case of the ARCA Adriatica tourist product 118
The return of reality: contemporary marketing beyond postmodernist antirealism 85
Alternative Philosophical Models of Experience and Authenticity and their Relevance to Marketing Practices 84
Totale 15.071
Categoria #
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Totale 39.403


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20211.215 0 0 0 0 0 146 86 101 114 248 344 176
2021/20221.477 184 150 199 207 108 33 32 79 38 99 137 211
2022/20231.544 107 125 37 137 194 380 42 82 191 23 164 62
2023/20241.197 54 50 69 144 129 196 82 132 77 46 113 105
2024/20251.564 52 47 124 132 100 84 166 161 230 195 140 133
2025/20261.885 373 263 254 387 539 69 0 0 0 0 0 0
Totale 15.071