Sfoglia per Autore
Les tendences du marketing des services
2007-01-01 Casarin, Francesco; Jallat, Frederic; Andreani, J. C.
Il marketing dei prodotti turistici. Volume primo
2007-01-01 Casarin, Francesco
Il marketing dei prodotti turistici. Volume secondo
2007-01-01 Casarin, Francesco
How perceived image of a sponsorship event influences on the brand perception: An international research of the America´s Cup and Louis Vuitton
2008-01-01 Ganassali, S; Casarin, Francesco; Cerchiello, P; Mau, G; RODRÍGUEZ SANTOS, C; Siebels, A.
Evaluation of Sponsorship Effects on Brand Image within a European Context: the America’s Cup and Louis Vuitton Case
2008-01-01 Ganassali, S; Zucchella, A; Cerchiello, P; Siebels, A; Bachmann, F; Hennigs, N; RODRIGUES SANTOS, C; Dalli, D; Casarin, Francesco; Mau, G; Kuster, I; Vila, N; Giannelloni, J. C.; Moscarola, J. L.
Quale marketing per le organizzazioni culturali? Oltre l'approccio pluralistico
2009-01-01 Casarin, Francesco
An International Review of Cultural Consumption Research
2011-01-01 Casarin, Francesco; Moretti, Anna
Il rapporto tra la destinazione turistica e i Tour Operator
2012-01-01 Casarin, Francesco; Meneghello, S.
Il marketing dei beni e degli eventi culturali: tra turismo e territorio
2012-01-01 Casarin, Francesco; Iasevoli, G.
"Sostenibilità, branding e gestione sistemica nella relazione tra destinazione turistica e tour operator"
2013-01-01 Casarin, Francesco; Meneghello, Sabrina
What Do We Know about Europe?
2013-01-01 Santos, Carmen R.; Abad González, Julio; Pertejo, Ana R.; Casarin, Francesco; Rosin, Umberto; Ganassali, Stéphane; Kaufmann, Hans Rüdiger; Laaksonen, Pirjo
Research and Managerial Implications
2013-01-01 Kaufmann, H. R.; Orphanidou, Y.; Casarin, Francesco; Rosin, Umberto
Preface
2013-01-01 Santos, C. R.; Casarin, Francesco; Ganassali, S.; Kaufmann, H. R.; Laaksonen, P.
Research Methodology
2013-01-01 Ganassali, S.; Moscarola, J.; Casarin, Francesco
Consumption Culture in Europe: insight into the beverage industry
2013-01-01 Santos, C. R.; Ganassali, S.; Casarin, Francesco; Laaksonen, P.; Kaufmann, H. R.
Mercati reali vs mercati virtuali? Uscire dalla crisi ripensando gli spazi della relazione con il consumatore
2014-01-01 Calcagno, Monica; Casarin, Francesco
Marketing. Definito, spiegato, applicato
2014-01-01 Levens, Michael; Casarin, Francesco
Consumer Confidence in Responsible Tourism: How Business Reporting Systems can Encourage Respectful Behaviour
2014-01-01 Mara, Manente; Valeria, Minghetti; Erica, Mingotto; Casarin, Francesco
Organizational learning in the context of performing arts
2016-01-01 Balzarin, Lisa; Calcagno, Monica; Casarin, Francesco
Cultural consumption and participation. Creating value for the performing arts: the role of audience
2016-01-01 Marzella, Fabio; Casarin, Francesco
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile